RPG w starym stylu lat 90. w 2d

0

Witam, na razie nie będę się niczym wyróżniać bo nic ze soba nie wziałęm. I chodź interesuje się tematem juz 12 lat nadal niczego nie zrobiłem. Liznołem po trochu chyba juz kazdy jezyk programowania ale w zadnym nie jestem dobry.

Jednak pomimo prob, ktore nie wychodza nadal sie staram i postaram sie tym razem zebrac zespol ktory bedzie mi pomagal.

Najlepiej jakby przydal by sie jakis programista, albo dwoch, grafik. oraz muzyk

Ale zaraz zaraz, o co wlasciwie chodzi.

Otoz chodzi o to aby zrobic, duza i rozbudowana gre RPG. W 2d. z duza iloscia broni i sekretow. Mozna by kiedys zrobic jej wersje MMO. jednak skupic chce sie na singlu. Gra ma byc sand boxem, i skupiac sie na rozwijaniu postaci. Styl dokladnie taki sam jak gothic z tym ze walka i caly swiat bedzie w 2d.

zastanawiam sie nad szkieletem gry i dlatego potrzebna mi jakas osoba ktora ma jakies pojecie w starcie z taka gra. Jak zaczynalem zastanawialem sie nad BASICIEM. teraz chyba postawil bym na C++ z jakas biblioteka.

Na Unitach unrealach itp itd sie nie znam i nie mam pojecia czy to w ogole dobry pomysl. Dla mnie cala ta animacja w unity wydaje sie malo realistyczna. A jak wy sadzicie. Macie dla mnie jakies pomysly. chcecie dolaczyc. ?

wszystko jeszcze mozna rozrysowac.

0

Nareszcie jakiś nowy, oryginalny pomysł!

A tak na poważnie - zacznij może od czegoś mniej ambitnego. Ponga napisz, czy snake'a. Bombermana. Coś co w miarę krótkim czasie skończysz i na czym nauczysz się podstaw. Nie startuj od razu na Słońce, szczególnie jeśli w ręce masz tylko motykę.

0

Co do grafiki i muzyki - na poczatku wstaw sobie placeholdery, czyli nabazgraj cos samemu (mozna na kartce+foto + obrobka) lub sciagnij cos z neta. Podobnie z muzyka i dzwiekami. Jesli dojdziesz do etpau czekos co dziala dopiero wtedy warto martwic sie assetami.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1