Wątek przeniesiony 2020-03-25 18:48 z Ogłoszenia drobne przez Patryk27.

Sprzedam grę mobilną Android/IOS

1

Sprzedam nową grę mobilną nigdzie niepublikowaną. Reklamy, własna nazwa itp.Cyfrowy podpis apk odiorcy. Więcej informacji dla zainteresowanych.Dużo leveli, dużo animowanych postaci.

4
  1. Rozdzielczość elementów niedopasowana do siebie.
  2. Niespójna estetyka sprite'ów.
  3. Zdaje się się, że antyaliasing masz wyłączony. Zobacz sobie np. ikonkę pauzy - te ostre piksele dookoła. Jak coś jest okrągłe, to trzeba wygładzić te krawędzie. To akurat łatwe i szybkie do poprawienia...
  4. Jeśli kupiłeś jakieś assety ze sklepów, to osoba kupująca Twój produkt nie może ich użyć bez zakupienia tych assetów dla siebie.
  5. Czemu księżyc jest jajowaty? Statek obcych (czy co to Tam jest na niebie) też jakiś taki rozciągnięty (na górze https://4programmers.net/Forum/Download/26956 ).

Jeśli ktoś poważnie myśli o tworzeniu gier i zarabianiu na nich, to na pewno nie kupi tego projektu...

Doucz się, ulepsz to i sam opublikuj ;)

0

bo to jest screen odpalany prosto z programu a nie zrzut ekranu z telefonu, po prostu rozciągnąłem go na ekranie i zrobiłem zrzut. pozdrawiam

1

Co ma z tego wynikać? Że telefon robiąc zrzut ekranu rozmywa grafikę?
Gra powinna dobrze wyglądać, kiedy jest uruchomiona, a nie kiedy robimy jej zrzut ekranu...

W edytorze działają te same shadery, które działają na telefonie. Nawet jeśli w edytorze uruchomiłeś grę z niską rozdzielczością i robiłeś te screenshoty, to antyaliasing powinien zadziałać, chyba, że go nie ma...

0

zrobiłeś jakąś grę, bo chyba nie wiesz jak się obsługuje dany program na luzie. Zrobiłem coś w 30 sekund żeby sprawdzić zainteresowanie a nie reklamę. Reklamę ma zrobić jakiś koleś z yt, pozdrawiam

3

Zrobiłem sporo gier i pracuję nad kolejnymi.
Wiem wystarczająco wiele, żeby ocenić, że jesteś początkujący i przed Tobą jeszcze lata pracy, zanim będziesz mógł sobie pozwolić na myślenie o sprzedaży projektów...

0

Daj spokój chłopie. Chodzi o pieniądze, chcesz kupić albo nie i to wszystko na temat. Jeśli tak to gra po jednym dniu będzie wyglądać jak trzeba, kiedy sprzedajesz komuś całą grę czyli z kodem to ją sobie otwiera i robi co chce, a jeśli chce gotowy do sprzedaży produkt to gada się o tym i dobija targu, a ty biadolisz chłopie.

3
GameDev napisał(a):

zrobiłeś jakąś grę, bo chyba nie wiesz jak się obsługuje dany program na luzie.

No akurat @Spine ma w tym temacie doświadczenie znacznie większe niż Ty, więc nie podskakuj. Tym bardziej, że taką postawą odstraszasz potencjalnych zainteresowanych, zamiast ich przyciągać. ;)


Gra wygląda na napisaną na kolanie. Jajowaty Księżyc jest problemem, bo wszystko inne ma w miarę prawidłowe proporcje. Widać to po spłaszczonych gwiazdach, które są elementem tego samego tła. Tak więc tło jest ściśnięte bez wątpienia.

Druga sprawa to sprajty – niektóre są gładkie, inne są rozpikselowane. Obstawiam, że tutaj nie jest problemem wyłączony antyaliasing, a sama grafika niskiej rozdzielczości. Wygląda to tak, jakby ta gra ulepiona była z różnych, niepasujących do siebie assetów. Niektóre są przeznaczone dla wysokiej rozdzielczości gier, a inne dla gier pixelartowych.

Pasuje sporo rzeczy poprawić, zanim puścisz tę grę na produkcję.

Jeśli nie masz wystarczająco dużo środków by kupić porządne i duże assety, to przerób tę grę na pixelart. Obrazy wysokiej rozdzielczości nie każdy potrafi namalować (np. w GIMP czy Inkscape), ale pikselowa grafika jest znacznie łatwiejsza do zrobienia – wystarczy byle Paint i kilka godzinek z tutorialami. Tak samo z muzyką i efektami dźwiękowymi – nie każdy ogarnie takiego molocha jak np. FL Studio, ale już taki Famitracker jest banalny w obsłudze i łatwo w nim zrobić retro-muzykę.

Polecam też nauczyć się przyjmowania konstruktywnej krytyki na klatę, bo ewidentnie masz z tym problem.

0

Dlatego mnie Polacy denerwują. Nie wiesz co mam a gadasz tyle o tym. Kiedy ktoś chce coś naprawdę kupić to mówi wprost chce to ale jest brzydkie czy popraw coś i to rozumiem. Mam grafike w dużej rozdzielczości a gra jest zrobiona szybko, uwierz:) chcesz kupić ? w sobotę będziesz miał hd i animowane intro :)

3

Pokaż co masz, pokaż filmik...
Na ile wyceniasz swoją pracę?

Czy Ty naprawdę spodziewasz się poważnych ofert po tym co pokazałeś?
Nawet nie wiadomo, co się w tej grze robi, a dla Ciebie ważniejszy jest biznes :D

0

za 2 dni muszę ją przygotować do tego:) nie wyceniam, po prostu widziałem ile kosztują gry na sellmyapp source code itp. Sprzedam pełną grę z 20 różnymi levelami coin shop i animowanym intrem do gry zrobionym w cta3, chodzi o pieniądze i tyle to dla mnie znaczy

3
GameDev napisał(a):

Dlatego mnie Polacy denerwują.

Cebula detected! :d

Każdy kto ma zrowy rozsądek i siedzi w temacie wie, że aby sprzedać produkt, należy go przestawić w możliwie jak najlepszy sposób. Pierwsze wrażenie jest tylko jedno, a pierwsze wrażenie po Twoich postach sugeruje, że gra jest stworzona niedbale przez dzieciaka, który pozjadał wszystkie rozumy (albo tutoriale).

Powodzenia życzę w szukaniu kontrahentów!

0

dziękuję i pozdrawiam :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1