Sprzedam nową grę mobilną nigdzie niepublikowaną. Reklamy, własna nazwa itp.Cyfrowy podpis apk odiorcy. Więcej informacji dla zainteresowanych.Dużo leveli, dużo animowanych postaci.
- Rozdzielczość elementów niedopasowana do siebie.
- Niespójna estetyka sprite'ów.
- Zdaje się się, że antyaliasing masz wyłączony. Zobacz sobie np. ikonkę pauzy - te ostre piksele dookoła. Jak coś jest okrągłe, to trzeba wygładzić te krawędzie. To akurat łatwe i szybkie do poprawienia...
- Jeśli kupiłeś jakieś assety ze sklepów, to osoba kupująca Twój produkt nie może ich użyć bez zakupienia tych assetów dla siebie.
- Czemu księżyc jest jajowaty? Statek obcych (czy co to Tam jest na niebie) też jakiś taki rozciągnięty (na górze https://4programmers.net/Forum/Download/26956 ).
Jeśli ktoś poważnie myśli o tworzeniu gier i zarabianiu na nich, to na pewno nie kupi tego projektu...
Doucz się, ulepsz to i sam opublikuj ;)
bo to jest screen odpalany prosto z programu a nie zrzut ekranu z telefonu, po prostu rozciągnąłem go na ekranie i zrobiłem zrzut. pozdrawiam
Co ma z tego wynikać? Że telefon robiąc zrzut ekranu rozmywa grafikę?
Gra powinna dobrze wyglądać, kiedy jest uruchomiona, a nie kiedy robimy jej zrzut ekranu...
W edytorze działają te same shadery, które działają na telefonie. Nawet jeśli w edytorze uruchomiłeś grę z niską rozdzielczością i robiłeś te screenshoty, to antyaliasing powinien zadziałać, chyba, że go nie ma...
zrobiłeś jakąś grę, bo chyba nie wiesz jak się obsługuje dany program na luzie. Zrobiłem coś w 30 sekund żeby sprawdzić zainteresowanie a nie reklamę. Reklamę ma zrobić jakiś koleś z yt, pozdrawiam
Zrobiłem sporo gier i pracuję nad kolejnymi.
Wiem wystarczająco wiele, żeby ocenić, że jesteś początkujący i przed Tobą jeszcze lata pracy, zanim będziesz mógł sobie pozwolić na myślenie o sprzedaży projektów...
Daj spokój chłopie. Chodzi o pieniądze, chcesz kupić albo nie i to wszystko na temat. Jeśli tak to gra po jednym dniu będzie wyglądać jak trzeba, kiedy sprzedajesz komuś całą grę czyli z kodem to ją sobie otwiera i robi co chce, a jeśli chce gotowy do sprzedaży produkt to gada się o tym i dobija targu, a ty biadolisz chłopie.
GameDev napisał(a):
zrobiłeś jakąś grę, bo chyba nie wiesz jak się obsługuje dany program na luzie.
No akurat @Spine ma w tym temacie doświadczenie znacznie większe niż Ty, więc nie podskakuj. Tym bardziej, że taką postawą odstraszasz potencjalnych zainteresowanych, zamiast ich przyciągać. ;)
Gra wygląda na napisaną na kolanie. Jajowaty Księżyc jest problemem, bo wszystko inne ma w miarę prawidłowe proporcje. Widać to po spłaszczonych gwiazdach, które są elementem tego samego tła. Tak więc tło jest ściśnięte bez wątpienia.
Druga sprawa to sprajty – niektóre są gładkie, inne są rozpikselowane. Obstawiam, że tutaj nie jest problemem wyłączony antyaliasing, a sama grafika niskiej rozdzielczości. Wygląda to tak, jakby ta gra ulepiona była z różnych, niepasujących do siebie assetów. Niektóre są przeznaczone dla wysokiej rozdzielczości gier, a inne dla gier pixelartowych.
Pasuje sporo rzeczy poprawić, zanim puścisz tę grę na produkcję.
Jeśli nie masz wystarczająco dużo środków by kupić porządne i duże assety, to przerób tę grę na pixelart. Obrazy wysokiej rozdzielczości nie każdy potrafi namalować (np. w GIMP czy Inkscape), ale pikselowa grafika jest znacznie łatwiejsza do zrobienia – wystarczy byle Paint i kilka godzinek z tutorialami. Tak samo z muzyką i efektami dźwiękowymi – nie każdy ogarnie takiego molocha jak np. FL Studio, ale już taki Famitracker jest banalny w obsłudze i łatwo w nim zrobić retro-muzykę.
Polecam też nauczyć się przyjmowania konstruktywnej krytyki na klatę, bo ewidentnie masz z tym problem.
Dlatego mnie Polacy denerwują. Nie wiesz co mam a gadasz tyle o tym. Kiedy ktoś chce coś naprawdę kupić to mówi wprost chce to ale jest brzydkie czy popraw coś i to rozumiem. Mam grafike w dużej rozdzielczości a gra jest zrobiona szybko, uwierz:) chcesz kupić ? w sobotę będziesz miał hd i animowane intro :)
Pokaż co masz, pokaż filmik...
Na ile wyceniasz swoją pracę?
Czy Ty naprawdę spodziewasz się poważnych ofert po tym co pokazałeś?
Nawet nie wiadomo, co się w tej grze robi, a dla Ciebie ważniejszy jest biznes :D
za 2 dni muszę ją przygotować do tego:) nie wyceniam, po prostu widziałem ile kosztują gry na sellmyapp source code itp. Sprzedam pełną grę z 20 różnymi levelami coin shop i animowanym intrem do gry zrobionym w cta3, chodzi o pieniądze i tyle to dla mnie znaczy
GameDev napisał(a):
Dlatego mnie Polacy denerwują.
Cebula detected! :d
Każdy kto ma zrowy rozsądek i siedzi w temacie wie, że aby sprzedać produkt, należy go przestawić w możliwie jak najlepszy sposób. Pierwsze wrażenie jest tylko jedno, a pierwsze wrażenie po Twoich postach sugeruje, że gra jest stworzona niedbale przez dzieciaka, który pozjadał wszystkie rozumy (albo tutoriale).
Powodzenia życzę w szukaniu kontrahentów!
dziękuję i pozdrawiam :)