Wątek przeniesiony 2015-11-07 22:49 z Off-Topic przez furious programming.

GravityGame - Gra na PC/Androida

0

Cześć wszystkim.
Chciałbym pochwalić się moją pierwszą, "większą" grą, którą zrobiłem w Unity używając C#. Jest to typowy rush, ze lekko zmienionym elementem pokonywania przeszkód. W większości normalnych rushów, gracz po prostu klikał na ekran, a jego bohater przeskakiwał nad przeszkodą. U mnie, żeby pokonać przeszkodę, musisz zmienić grawitację, dlatego właśnie nazwa gry. Mapka wraz z przeszkodami leci w lewo, a ty musisz po prostu nie wypaść za ekran.

user image
user image

Potrzebuję teraz waszej pomocy, gra jest już prawie na wykończeniu, a mam problem z poruszaniem bohatera. Jak dla mnie wszystko było ok, jednak koledzy powiedzieli mi, że trochę trudno się w to gra, i powinienem zmienić kilka rzeczy w movemencie. Także jeżeli moglibyście zagrać w tą grę i powiedzieć mi co zmienić( jeżeli chodzi o poruszanie się, ale inne rzeczy też można pisać ), co dodać, co wywalić. Byłbym za to bardzo wdzięczny.

Link do bloga, tam w Pobieraniu możecie pobrać najnowszą wersje - https://gravitygameblog.wordpress.com/

0

Czy sterowanie klawiszami strzałek jest zbyt mainstreamowe, że lepiej jest na siłę uszczęśliwiać gracza klawiszami WASD? Takie rzeczy daje się do określenia graczowi, ale domyślnie sterowanie powinno być wykonywane właśnie strzałkami;

PS: Wrzuć kod na GitHub lub coś podobnego; Nie żebym polecał, ale i tak prędzej czy później ktoś o to poprosi, żeby dało się wygodnie przeglądnąć źródła.

0

W opjach jest wybór sterowania albo AWSD, alebo AD i spacja, gdzie A, D to lewo, prawo, a spacja to zmiana grawitacji. Któś powiedział też, żeby dodać sterowanie strzałkami i to właśnie zrobię w nastepnym update.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1