Gra w C++ - Prezentacja

0

Cześć chciałbym zaprezentować Wam małą gierkę napisaną w C++ i Allegro .
Szału nie ma ale jestem otwarty na konstruktywną krytykę.
Powiedzcie co o niej myślicie.

http://speedy.sh/MdHPA/Desktop.rar
podmieniłem link - @dzek69

1

Na komputerze nie odnaleziono alld42.dll i zabawa skończona, nim w ogóle się zaczęła :F

0

LINK DO NOWEJ PACZKI POWINNO DZIAŁAĆ !!!
http://speedy.sh/MdHPA/Desktop.rar

1

1.Nie działają ustawienia.
2.Soundtrack powinien być zapętlony (a najlepiej dodatkowo kilka utworów).
3.Nieco nudne to - brakuje jakichś paczek z nowszymi broniami, tarcz etc.
4.Czasami w menu można przeskoczyć nawet o 2 opcje za daleko - powinien być tam jakiś ogranicznik FPS-ów.
5.Kiedy naciśnie się Wznów grę, lecz nie ma żadnego poprzedniego zapisu, dziwne rzeczy się dzieją.
6.Wrzuć kod ;)

0

Mój rekord: http://ifotos.pl/zobacz/obrazjpg_npehasn.jpg/ tyle ,że się specjalnie skułem bo mógłbym nawet do 10000. Cały czas miałem przytrzymaną lewą strzałkę i cały czas naciskałem spację i nie zostałem ani razu trafiony. Więc popracuj trochę nad poziomem trudności. Moim zdaniem cała plansza powinna być zamknięta i jak dojedziesz do prawego rogu to nie przenikasz nagle na lewy róg wtedy poziom trudności by się znacznie zwiększył. Tak poza tym gierka fajna.

0
Patryk27 napisał(a):

1.Nie działają ustawienia.
2.Soundtrack powinien być zapętlony (a najlepiej dodatkowo kilka utworów).
3.Nieco nudne to - brakuje jakichś paczek z nowszymi broniami, tarcz etc.
4.Czasami w menu można przeskoczyć nawet o 2 opcje za daleko - powinien być tam jakiś ogranicznik FPS-ów.
5.Kiedy naciśnie się Wznów grę, lecz nie ma żadnego poprzedniego zapisu, dziwne rzeczy się dzieją.
6.Wrzuć kod ;)

  1. Napis "OPCJE" jest na razie dla wyglądu potem coś dodam (rozmiar okna etc.).
  2. Próbowałem dać kilka utworów ale gdy odtwarzane były dźwięki wybuchów muzyka była zatrzymywana
    ( Ma ktoś pomysł co z tym zrobić ??? ).
  3. To jest pierwsza wersja gry dlatego nie ma tu nic takiego ( tzn. zapomniałem ).
  4. W menu mam problem z jaką prędkością opcje powinny przeskakiwać ale pomyślę nad tym.
  5. Gdybyś grał wyszedł klawiszem ESC do menu i nacisnął WZNÓW GRĘ byś do niej powrócił a gdybyś wtedy nacisnął NOWA GRA to wszystko zostało by zresetowane
    ale zaraz coś z tym zrobię.
  6. Chcesz kod proszę bardzo:
#include <iostream>
int main(void)
{
return 1;
}

Chciałeś kod ale nie powiedziałeś że gry ...:)

0

#include <iostream>
int main(void)
{
return 1;
}

Ty się chwalisz czy żalisz?

0

Wrzuc kod ;)

0

I co jakiś czas w losowych miejscach pojawiają się moje pociski. Tak ma być?

0

Wrzuc kod ;)

Kod gry, dla jasności. Spokojnie, nie sprzedamy go ruskim na bazarze (ani nikomu innemu), tylko ponarzekamy na jego jakość jak to lubimy robić

  • W menu kursor lata bardzo szybko, podejrzewam że co klatkę sprawdzasz stan klawiatury i przemieszczasz kursor albo coś podobnego - najlepiej żeby jedno naciśnięcie klawisza powodowało przejście o jedną pozycje na dół.
  • Myszka w menu też by nie zaszkodziła, ale to mało ważne
  • No i ten poziom trudności - strzałka w lewo + spacja = nieśmiertelność.
0
  • W menu kursor lata bardzo szybko, podejrzewam że co klatkę sprawdzasz stan klawiatury i przemieszczasz kursor albo coś podobnego - najlepiej żeby jedno naciśnięcie klawisza powodowało przejście o jedną pozycje na dół.

Kursor mówisz tak ?? Więc informuje że moja gra nie używa kursora ani myszy w ogóle na razie oczywiście .
Kursor pojawia się gdy włączony jest tryb okna zamiast na fullscreen a jeśli kursor chodzi za szybko to zmień sobie ustawienia myszy ok ?
Jeśli chodzi o to że opcje w menu przeskakują za szybko to się tym zająłem.

0

Wiesz co lubię? Że jak ktoś oddaje produkt do oceny, to oprócz trzech linijek tekstu zapraszających do oceny i linku - znajdzie się też opis produktu + screenshot.

0

A ja lubię 3 linijki tekstu a nie lubię screenshot'a ani opisów produktu dawać.poza tym to nie jest ostateczna wersja - ja pisałem żeby krytykować konstruktywnie grę a nie mój pierwszy post :)

0

Jeśli chodzi o te muzyki to macie jakieś utwory ???

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1