Witam,
mam problem z utworzeniem logicznej hierarchii dziedziczenia. W tym momencie sytuacja wygląda mniej więcej tak:
http://files.tinypic.pl/i/00378/kci45b4ufzdz.png
W moim zamyśle w obiekcie typu Player wywoływana jest metoda addCard, która dodaje kartę do talii kart gracza. W tej metodzie na rzecz obiektu hand wywoływana jest metoda getCard, która zwraca kartę do dodania. W niej znowu wywoływana jest metoda getCard (zwraca kartę i usuwa ją z talii) tym razem obiektu deck w obiekcie oczko. I tutaj pojawia się problem. W tym układzie obiekt deck w obiekcie oczko musi być statyczny. Moje pytanie dotyczy tego czy jest możliwe uniknięcie tworzenia statycznego obiektu deck. Może coś w stylu niejawnego parametru przekazywanego poprzez Playera do PlayerHanda? Mam nadzieję, że napisałem to w miarę zrozumiale. Jestem także otwarty na ogólne uwagi :)