Cześć,
Piszę sobie swoją własną, softwarową bibliotekę do grafiki 2D. Potrzebne mi w niej rysowanie linii pomiędzy dwoma dowolnymi punktami, które spełnia takie wymagania:
-linia może być dowolnej grubości
-linia musi być wygładzana (antialiasing)
-każdy piksel wchodzący w skład linii musi być rysowany dokładnie raz (żeby można było rysować przezroczyste linie).
-zaokrąglone zakończenia linii (a najlepiej też zwykłe płaskie)
-musi mieć znośną szybkość

Mogę oczywiście używać funkcji do wyświetlania pikseli, a także kół (także z antialiasingiem), prostokątów, pionowych i poziomych linii. Kolor jest 32 bitowy RGBA.
Szukałem w internecie i znalazłem tylko rysowanie linii dowolnej grubości (jakieś rozszerzenie Bresenhama) i cienkich wygładzanych (Xiaolin Wu). SDL_gfx też nie umożliwia rysowania takich linii. Macie jakiś pomysł, jak to można zrealizować, albo gdzie można znaleźć jakieś informacje o tym problemie? Może źródło jakiegoś programu?