Obecnie pracujemy nad kolejnymi częściami mobilnych serii "Dr. Cares", "Fabulous" oraz dwoma niezapowiedzianymi projektami klasy Triple-I na PC oraz konsole, do których poszukujemy utalentowanych programistów.
Obowiązki:
- Implementowanie rozgrywki gry oraz systemów silnika gry
- Projektowanie architektury kodu
- Dobór i optymalizacja rozwiązań i technologii używanych w procesie tworzenia gier
- Bardzo dobrej znajomości C++
- Bardzo dobrej znajomości środowiska Visual Studio oraz umiejętności debugowania aplikacji
- Umiejętności projektowania funkcjonalności w oparciu o specyfikację
- Umiejętności szybkiego przyswajania nowych technologii oraz samodzielnego uczenia się
- Zdolności czytania i rozumienia istniejącego kodu i dostosowywania się do istniejących rozwiązań
- Umiejętności samodzielnej organizacji pracy, zarządzania czasem oraz zadaniami
- Rzetelności i dbałości o szczegóły
- Otwartości i umiejętności interdyscyplinarnej współpracy w zespole
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie oraz terminologii technicznej
- Znajomość innych języków programowania lub skryptowych (w szczególności C#, Lua)
- Doświadczenie w pracy w środowiskach Android Studio lub Xcode
- Komercyjne doświadczenie w tworzeniu gier komputerowych na różne platformy
- Znajomość rynku gier komputerowych i panujących w nim trendów
- Elastyczne godziny pracy
- Brak crunchu
- Pracę w doświadczonym zespole przy zróżnicowanych projektach
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i otrzymywanych zadań
- Gwarancję stabilnego zatrudnienia w długiej perspektywie czasowej
Do przesłanej oferty prosimy o dodanie następującego oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm."