To ogłoszenie wygasło w dniu 2015-01-29 12:20.
KUBO

Producent Gier [Szczecin]

KUBO
Wymagane

Opis oferty

Dla międzynarodowej firmy z branży IT, producenta gier online następnej generacji na urządzenia mobilne, z których każdego miesiąca korzysta ponad milion graczy z całego świata, szukamy obecnie Producentów, którzy pomogą Nam stać się dominującym wydawcą w naszej branży.

Wymagania

Do zadań osoby na ww. stanowisku należy:
• zarządzanie projektem w trakcie jego cyklu życia,
• zarządzanie jakością, czasem oraz kosztami projektu,
• zarządzanie zespołem projektowym,
• zapewnienie dobrej komunikacji między członkami zespołu projektowego,
• współtworzenie dokumentacji projektowej,
• współpraca z Product Managerem przy tworzeniu ścieżki rozwoju produktu,
• przygotowywanie strategii cenowych dla nowych i istniejących produktów,
• raportowanie z postępów prac w projekcie,
• analiza konkurencyjnych tytułów, Przy wyborze kandydata kierujemy się następującymi wymaganiami:
• doświadczenie w zarządzaniu projektami, preferowane w firmie zajmującej się grami lub oprogramowaniem,
• zdolność do koordynowania pracy zespołu,
• silne zdolności organizacyjne i komunikacyjne,
• znajomość metodologii tworzenia gier,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• elastyczność i proaktywność w samodzielnym rozwiązywaniu problemów,
• pozytywne i profesjonalne podejście do obowiązków,

Dodatkowe plusy za:
• znajomość tematyki i mechanizmów gier typu casino: poker, black jack, slots,
• doświadczenie w tworzeniu gier – przede wszystkim mobile – mile widziane,
• zamiłowanie do gier na różnych platformach – w szczególności mobilnych (iOS i Android),

KUBO

Specjalizujemy się w outsourcingu oraz rekrutacji (head hunting’u) etatowych ekspertów IT, którzy pracują bezpośrednio u naszych Klientów. Stanowiska, na które rekrutujemy obejmują całe spektrum procesu tworzenia oprogramowania i dotyczą programistów, projektantów, analityków, administratorów, testerów, jak i architektów IT i specjalistów od konfiguracji, doświadczonych zarówno w projektach wysoko- jak i niskopoziomowych, na platformy, mobilne, webowe oraz desktopowe.