somekind
2018-12-07 02:41

Mój licznik energii elektrycznej ma niesamowitą dokładność.

cerrato

takie są efekty niesłuchania mamy i wyłączania światła przed snem o jedną trzynastomilionową sekundy później ;)

superdurszlak

Spokojnie, jak przyjdzie rachunek za prąd to sobie zaokrąglą do 13kWh :)

Spine

No i tak ma być! Nie to co w C#, automatyczne, nieudokumentowane zaokrąglanie floata do 6 miejsc po przecinku! ( float w C vs float w C# )

Aryman1983

@Spine: zmiennoprzecinkowe(domyślne) w c# to double i jak mnie pamięć nie myli to z 15 cyfr po przecinku tam jest :-)

Spine

Unity domyślnie wszędzie gdzie się da korzysta z floatów ;)

Aryman1983

Unity to dla mnie lib, a specyfikacja C# mówi o tym, że jak chcesz korzystać z float to musisz literał wzbogacić o literkę f :-)

Spine

Wiem, zawsze tak robię (z f). Ale jednak wolałbym, żeby język nie okrywał przede mną śmieci z mantysy ;)

BTW. w double chyba będzie tych cyfr 14 ( https://ideone.com/DXVLXw )

Aryman1983

@Spine: dokumentacja mówi, że to od 15 do 17 :-)

Spine

W sumie racja (za mały test zrobiłem poprzednim razem ;) ), tylko liczy się wielkość liczby przed przecinkiem nie może być liczby całkowitej, no i liczby też po przecinku muszą być odpowiednie ;) - https://ideone.com/AaMU6i

somekind

@Aryman1983: @Spine: to jest poważny wpis o prawdziwiej technologii, nie mieszajcie tutaj żadnego Unity.

WeiXiao

@Spine: nieudokumentowana mówisz? :P

usm_auriga

Czemu nie zaokrągla do iluś tam miejsc po przecinku :P ja mam też często takie numery.