Polaczenie socketami do serwera gry

0

Chciałbym mieć możliwośc sprawdzenia czy serwer GRY jest odpalony (chodzi o cs'a)

Mam takie coś:

<?
$ip='83.149.89.3';
$port=27053;
$elo=@fsockopen($ip,$port,$e,$s,9);
if (!$elo)
{
echo "Serwer OFF\n<br>";
        }else
{
echo "Serwer ON\n<br>";
}
?>

Niestety nie działa :( (w sensie ze serwer wlaczony a tu mi pokazuje ze off)
Pomożecie?

0

Sprobuj $ip='udp://83.149.89.3'; jak nie pojdzie to zobacz co bedzie w $e i $s.

0

przez udp zawsze sie laczy jakiego by portu nie dac (nawet te zamkniete) :/

a na TCP:

Numer Erroru: 10060 oraz opis:
Próba połšczenia nie powiodła się, ponieważ połšczona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połšczenie nie powiodło się, ponieważ połšczony host nie odpowiedział.

Serwer ciagle chodzi ...

0

Musisz wyslac cos do tego serwera i zobaczyc czy zwroci, w UDP nie ma w koncu czegos takiego jak polaczenie.

Mozesz poslac np FF FF FF FF 64 65 74 61 69 6C 73, to zwroci ci informacje o grze, nie wiem tylko czy to w halflife, gamespy czy w ase dodawalo sie do portu jakas liczbe. Poszperaj w necie o protokole half lifa. np http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/

0
Wolverine napisał(a)

Musisz wyslac cos do tego serwera i zobaczyc czy zwroci, w UDP nie ma w koncu czegos takiego jak polaczenie.

Mozesz poslac np FF FF FF FF 64 65 74 61 69 6C 73, to zwroci ci informacje o grze, nie wiem tylko czy to w halflife, gamespy czy w ase dodawalo sie do portu jakas liczbe. Poszperaj w necie o protokole half lifa. np http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/

No niby tak dzięki za stronę na pewno się przyda, ale:

<?
$ip='udp://83.149.89.3';
//$ip='83.149.89.3';
$port=27053;

$elo=@fsockopen($ip,$port,$e,$s,5);
$do_wyslania=chr(255).chr(255).chr(255).chr(255)."rules";
echo "wysylam: ".$do_wyslania;

fwrite($elo,$do_wyslania);

while (!feof($elo))
{
echo  fgets($elo,128);
}
fclose($elo);

?>

To tez nie zaskakuje zbytnio :(

0

a na pewno się nie pomyliłeś z numerem portu, nie chce mi się sprawdzać na cs-ie ale na różne inne to z pierwszego postu jak najbardziej działa, a też nie kojarzy mi się żeby cs pracował na takim porcie ...

0
Adamo napisał(a)

a na pewno się nie pomyliłeś z numerem portu, nie chce mi się sprawdzać na cs-ie ale na różne inne to z pierwszego postu jak najbardziej działa, a też nie kojarzy mi się żeby cs pracował na takim porcie ...

Tak jestem pewien tego portu ale od teraz zajumuje sie localhostem:27015 (27015 domyslny port) nadal nic ciekawego ... :(
Na localhost dziala (siako tako ale dziala jest polaczenie !)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1