Problem z krasnalem

0

A wiec...
wgralem:
Krasnal-Serv-2.7
KApache-1.3.33 //latki do krasnala
KMySQL-4.1.11 //latki do krasnala. koniecznie potrzebuje tej wersji

i gdy odpalam phpMyadmin pokazuje mi sie cos takiego:

The mbstring PHP extension was not found and you seem to be using multibyte charset. Without mbstring extension phpMyAdmin is unable to split strings correctly and it may result in unexpected results.

I wydaje mi sie ze to jest przyczyna tego ze nawet jak nastawie kodoanie znkow na latin2_general_ci to i tak nie rozumie mi polskich znakow

Pomocy

0

w php.ini usuń ; z linijki

;extension=php_mbstring.dll

i zrestartuj apache'a

0

Jeżeli masz windowsa to plik php.ini jest właśnie tam. I pisałeś jeszcze że nie ma polskich znaków. A ja zapytam w czym piszesz, może w notatniku? Jeżeli tak to zawsze będziesz miał kodowanie win-1250 a nie iso-8859-2.

0
almanea napisał(a)

Jeżeli masz windowsa to plik php.ini jest właśnie tam. I pisałeś jeszcze że nie ma polskich znaków. A ja zapytam w czym piszesz, może w notatniku? Jeżeli tak to zawsze będziesz miał kodowanie win-1250 a nie iso-8859-2.

Jemu chodzi o PHPMyAdmin a nie stronki przez niego tworzone...

0
angel2953 napisał(a)

Jemu chodzi o PHPMyAdmin a nie stronki przez niego tworzone...

Może i tak, ale jakby co to nie zaszkodzi wspomnieć :)

0

w moim php.ini nie ma nawt slowa o mbsting :0
Jestem bardzo poczatkujacy!! :( pomocy
troche kominowalem i wszedlem do krasnal do folderu C:\usr\php i tam znalazlem plik
php.ini-reccomended. tu juz bylos cos o mbstrin. Wkleilem zawartos tego pliku do php.ini ale nadal to samo. wiec potem posluchalem i usunolem w podanym miejscu ";"
to teraz wyskakuje blad przy wlaczaniu apacha:
Unknown(): Unable to load dynamic library ' ./php_mbstring.dll-Nie mozna odnalezc modułu

POMOCY !!!!!!! [???]

ale i tak dzieki ze ktos sie odezwal, na innych forach niek mi nic nie pomagal!! :)


cos wykombinowalem ale to jeszcze nie to.. :(
gdy zmieniam na php5 i usuwam ";" to dzial dobrze, ale na php4 nie mam pojecia co mam zrobic. Jak macie jakis pomysl to bede wdzieczny [sciana]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0