SEO w sklepie internetowym

0

Witam!
Pracuję w sklepie w którym za jakiś czas będzie uruchomiony sklep internetowy na PrestaShopie.. I ogólnie moim zadaniem będzie zajmowanie się tym sklepem.
I tutaj mam takie pytanie , bo uczyłem się około 3 miesiące js'a , html , css .. I dosyć się w tym orientuje i czy dałbym radę te stronę sam pozycjonować ... nie wydaję się to być trudne z tego co czytam ale czy dodawanie odpowiednich tagów do podstron , artykuły , google ads itp to wystarczające działania czy może jest to bardziej skomplikowane i złożone.
Czy jeżeli sam bym się tym zajmował to może to w jakimś stopniu pomóc i wpłynąć na pojawienie się klientów..

2

Może, czemu nie, ale nie jako jedyne działania, tylko uzupełnienie całej kampanii.

0
czysteskarpety napisał(a):

Może, czemu nie, ale nie jako jedyne działania, tylko uzupełnienie całej kampanii.

Czyli całej kampanii reklamowej np.. kupowanie banerów na innych stronach?
" Następnie wykorzystuje się narzędzia takie jak Google Speed Insight, GT Metrix, Screaming Frog, Xenu Link Sleuth, Deep Crawl i Google Search Console (jeśli to możliwe).

Treść pochodzi ze strony: www.empressia.pl. Nasze treści monitorujemy na bieżąco dlatego naprawdę, nie kopiuj ich bez naszej zgody bo to prawnie zabronione."

Znalazłem takie coś w internecie i np te programy mi nie są znane .. Bo mam jeszcze trochę czasu zanim to wszystko ruszy.. Tylko nie wiem jak to wygląda np od strony firmy która zajmuję się seo na codzień. Pierwsze co to usłyszałem że pozycjonowanie tej strony wyszło by 4000 zł miesięcznie... No i że przeprowadza się audyty seo .. Czyli to jest po prostu przegląd kodu i ogólna ocena wizualna strony?

Troche to chaotyczni piszę ale przechodząc do sedna to jest takie proste jak mi się wydaję .. Że pod tymi pojęciami nie ma nic strasznego czy na poziomie zawodowym mają jakieś sekretne techniki?

1

SEO to jakichś 75% produkowanie w necie linków z odpowiednimi opisami a w jakichś 25% optymalizacja samej strony: metadane, linkowanie wewnętrzne, optymalizacja czasu ładowania. I jedno i drugie można robić samemu i przy niezbyt obleganej dziedzinie nawet osiągnąć jakieś wyniki. Z drugiej strony jeśli zechcesz się pozycjonować na frazę typu "kredyty", to powodzenia raczej nie życzę. Jeśli chcesz to robić samemu, to potrzebujesz trochę czasu, żeby nauczyć się przynajmniej podstaw.

Na początek sugeruję zapoznać się z tym co oferują:

  • Google Search Console
  • Google Keyword Planner
0
Freja Draco napisał(a):

SEO to jakichś 75% produkowanie w necie linków z odpowiednimi opisami a w jakichś 25% optymalizacja samej strony: metadane, linkowanie wewnętrzne, optymalizacja czasu ładowania. I jedno i drugie można robić samemu i przy niezbyt obleganej dziedzinie nawet osiągnąć jakieś wyniki. Z drugiej strony jeśli zechcesz się pozycjonować na frazę typu "kredyty", to powodzenia raczej nie życzę. Jeśli chcesz to robić samemu, to potrzebujesz trochę czasu, żeby nauczyć się przynajmniej podstaw.

Na początek sugeruję zapoznać się z tym co oferują:

  • Google Search Console
  • Google Keyword Planner

Nie , no myślę że nie jest tak źle bo to ma być muzyczny sklep. Wiadomo jest dużo tego ale jest to trochę nisza ... Myślałem o jakiś specjalistycznych artykułach..
No wiadomo praktyka jest najważniejsza. Dzięki za odpowiedź na pewno to sprawdzę

0

Cześć i czołem.
Zastanawia mnie pewna kwestia dotycząca rozbudowy marki oraz związanych z tym działań seo i liczę na waszą opinię na ten temat.
Na potrzeby przykładu przyjmijmy, że firma o której mowa nazywa się XYZ i jest obecnie pozycjonowana przez firmę Verseo (nie wchodźmy w szczegóły i ocenę ich działań bo nie o tym mowa). Domena XYZ.PL na której były robione wszystkie działania w obrębie SEO trwają od ok 2 lat ale marka się rozrosła i wychodzi poza Polskę. Na ten moment powstała koncepcja, aby oprócz dla wszystkich 10 krajów z domenami XYZ.DE, XYZ.RO, XYZ.CZ itd., stworzyć osobne strony z tłumaczeniami na poszczególne języki danego kraju + j.ang., stworzyć dodatkowo nową domenę i nową stronę zrzeszającą wszystkie kraje XYZGROUP.COM.
No i tu pojawiają się pytania:

  • Jeżeli domenę, która jest obecnie pozycjonowana czyli XYZ.PL podepniemy jako subdomenę do domeny XYZGROUP.COM na której zrobimy multisite ze wszystkimi krajami to będzie to miało jakikolwiek sens?
  • Jak to wszystko połączyć, aby zachować chociaż część wypracowanych obecnie wyników biorąc pod uwagę fakt, że chcemy zmienić również formę działań ze standardowych SEO na SXO?
  • Skupić się na działaniach SXO dla domeny głównej czyli XYZGROUP.COM, z której będzie można przejść do konkretnego kraju czy traktować każdy kraj indywidualnie?
    Co sądzicie? Mieliście już kiedyś do czynienia z wyżej opisaną sytuacją?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1