Badanie skuteczności działań e-mail marketingu

Odpowiedz Nowy wątek
2019-11-03 13:03
0

Krótko mówiąc - chodzi o pomiar skuteczności wysyłki kampanii mailingowej, np osób które zapisały się na newslettera. Jest mi to potrzebne, do personalizowania pewnych działań. dostosowania treści do preferencji użytkowników.
Pytanie, jak to analizować?

Jeśli masz na myśli, że nie wiesz, jakie są sposoby takiej analizy, może warto przenieść wątek do Off-Topicu. - Silv 2019-11-03 15:28

Pozostało 580 znaków

2019-11-03 13:05
2019-11-04 08:56
0

Miarą skuteczności kampanii, nie tylko e-mail marketingu ale też innych form (np kampanii w social media), jest CTR czyli w dużym skrócie współczynnik klikalności. Jest to jakiś wyznacznik. Social media czy Google doszedł wręcz do perfekcji w zwiększaniu CTR, ze względu na wyświetlanie reklam kontekstowych, dostosowanych indywidualnie do użytkowników.
W e-mail marketingu jest to trochę trudniejsze, ale są też pewne sposoby. Na http://programy.do/jak-mierzy[...]arketingu-w-erze-omnichannel/ masz opracowanie tego tematu.
Szukaj też na forum PiO - tam masz sporo wątków, o tej właśnie tematyce

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0