Wlasnie. Jakie sa aktualnie standardy jesli codzi o tagi meta? Lata wstecz roboty indeksowaly keywords i description. Potem najwazniejsze bylo TITLE teraz zupelnie nie wiem. Mam na warsztacie sajta i nie wiem teraz na co zwracac uwage. Oczywiscie responsywny.
keywords i description
nie są jakoś super ważne, ale drugie wyświetlają się jako opis w wyszukiwarce, więc warto coś tam napisać, ponadto favicon, jakieś meta pod social też się przydaje, wszystko pewnie wygooglujesz bez problemu
Standardy się nie zmieniły, ale Google od jakichś 20 lat nie ufa już temu, co sobie napiszesz w metadanych. Nawet description możesz mieć w wynikach inne niż to, które sam sobie napisałeś.
Doszły natomiast takie bajery jak Open Graph:
https://www.getresponse.pl/blog/sposob-wykorzystac-tagi-open-graph-zwiekszyc-ruch-stronie-internetowej
i JSON-LD:
https://kosiorowski.net/2017/07/08/json-ld-nastepca-czy-bratem-mikrodanych/
https://mobiletry.com/blog/strony-dane-strukturalne-przyklady
Są pomyślane głównie na potrzeby FB itp, ale pozwalają też np. sprawić, żeby Google w wynikach przy stronie zaczęło wyświetlać ścieżkę okruszków.