Wyjaśniając temat: jeśli robię stronę na rynek polski ale mam tam też jakieś inne języki to jest wszystko jasne, informacja o rodo i polityka prywatności w języku polskim wystarczy. A czy ktokolwiek z was wie jak to wygląda w przypadku stron robionych na rynek globalny? Przykładowo zwykła prosta strona w języku polskim/angielskim i paru innych, na globalnej domenie (com, info, net itp), która zarabia w 90% na reklamach powinna mieć również informacje o rodo pokazywaną przynajmniej dla ip z ue ale właśnie, czy wystarczy dalej w języku polskim (bo firma ma siedzibę w polsce), czy skoro polacy nie są głównym targetem (nie ma głównego) to informacja ta musi być w każdym języku w jakim jest strona? może wtedy wystarczy jedno ale w po angielsku?
Grzebałem chwilę po necie ale nie widziałem by gdziekolwiek był podobny wątek. Wiem, że najwięcej się dowiem od prawnika ale może ktoś tu ma jakieś informacje na ten temat.