Czesc pracuje teraz przy projekcie i wykorzystuje obiekt audio. Niestety natrafilem na pierwsze problemy, a mianowicie na problemy zwiazane z promise'ami w przegladarce google chrome. Sprawdzalem na mozilii i IE, tam dziala pieknie. Niestety chrome ma problemy. Problemy polega na tym ze intentsywna zmiana currenttime'a powoduje freeze'a calego obiektu audio i gdy probuje znow odtworzyc audio przyciskiem play (z wykorzystaniem metody play() ), to dostaje taki komunikat
Uncaught (in promise) DOMException: The play() request was interrupted by a call to pause()
Probowalem roznych metod asynchronicznosci, angularowy promise'a ktory probowalem zrobic rowniez nie dal rezulatow. Robilem to tak
vm.promisePlay = function (url){
var deferred = $q.defer();
vm.audio = new Audio(url);
vm.audio .preload = "auto";
vm.audio .autoplay = true;
vm.audio .play();
vm.audio .onplay = deferred.resolve;
vm.audio .onerror = deferred.reject;
return deferred.promise;
}
$scope.$on('play',function(e,play){
vm.promisePlay(play.data.track_path).then(function(success){
vm.playingTrack = play.data;
vm.playing = true
vm.openplayer = true;
console.log('on playing');
},function(err){
console.log('error');
})
});
Projekt jak widac w angularze, ale to raczej nie o angulara chodzi, nie wiem. Dzieki wielkie za pomoc!