Obiekt audio w google chrome dostaje freeze'a

0

Czesc pracuje teraz przy projekcie i wykorzystuje obiekt audio. Niestety natrafilem na pierwsze problemy, a mianowicie na problemy zwiazane z promise'ami w przegladarce google chrome. Sprawdzalem na mozilii i IE, tam dziala pieknie. Niestety chrome ma problemy. Problemy polega na tym ze intentsywna zmiana currenttime'a powoduje freeze'a calego obiektu audio i gdy probuje znow odtworzyc audio przyciskiem play (z wykorzystaniem metody play() ), to dostaje taki komunikat

Uncaught (in promise) DOMException: The play() request was interrupted by a call to pause()

Probowalem roznych metod asynchronicznosci, angularowy promise'a ktory probowalem zrobic rowniez nie dal rezulatow. Robilem to tak

 
vm.promisePlay = function (url){
                var deferred = $q.defer();
      
                vm.audio = new Audio(url);
                vm.audio .preload = "auto";
                vm.audio .autoplay = true;
                vm.audio .play();
                vm.audio .onplay = deferred.resolve;
                vm.audio .onerror = deferred.reject;    

                return deferred.promise;
            }

$scope.$on('play',function(e,play){
                        vm.promisePlay(play.data.track_path).then(function(success){
                        vm.playingTrack = play.data;
                        vm.playing = true
                        vm.openplayer = true;
                        console.log('on playing');
                    },function(err){
                        console.log('error');
                    })
 });

Projekt jak widac w angularze, ale to raczej nie o angulara chodzi, nie wiem. Dzieki wielkie za pomoc!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1