Wątek przeniesiony 2014-10-23 13:27 z Java przez bogdans.

Ciąg zdarzeń

0

Witam wszystkich :)

Ugrzązłem w temacie. Rozwiązania szukam od kilku dni. Staram się robić "na logikę" ale problem w tym że Java nie do końca się z nią zgadza ;) Założenie jest takie: po wciśnięciu GUI-buttona najpierw odpala się animacja a następnie, po 2 sekundach od jej rozpoczęcia, jest przejście do następnego "levelu" ("ExplosionTest").

Dostaję komunikat: "Boolean expression will always have the same value". Gdzie robię błąd? Dodam, że z javą mam do czynienia od 9 dni i jestem "zielony". Jak ktoś poradzi to będę wdzięczny :)

var Cocoon : GameObject;
var AttachCocoon : Animation;

var Explosion : boolean = false;
  
function Start() {

	AttachCocoon = Cocoon.GetComponent(Animation);
	
}
 
function OnGUI() {
   
	if(GUI.Button (Rect(1000, 570, 200, 100), "Fire")) {
	Cocoon.animation.Play("Fall", PlayMode.StopAll);
    }
    
}

function LoadLevel () {

	if (Cocoon.animation.Play);
	Explosion = true;
	
	yield WaitForSeconds(2.0);
      {
      Application.LoadLevel("ExplosionTest");
      }
      
}
     
0

to jest Java? bo nie przypomina ....

0

Kłócić się nie będę bo się nie znam, ale bazowałem na gotowych "javowych" skryptach wyciągając z nich to co mi było potrzebne.

0

Piszesz grę w Unity? :)

Użyj metody StartCoroutine, bo Ty nigdzie nie wywołujesz tego function LoadLevel.

0

No tak jak napisał kolega Michał składnią to to JavaScript przypomina a nie Javę. To są dwie zupełnie różnie rzeczy.

Może @Shalom wpadnie i przeniesie Ci do odpowiedniego działu wątek :)

0

Tak wielkich słów jak "piszesz grę" bym nie używał ale zgadza się, rzeźbię w Unity :) Dzięki chłopaki za pomoc i rozjaśnienie umysłu w sprawach nazewnictwa ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1