Witam wszystkich :)
Ugrzązłem w temacie. Rozwiązania szukam od kilku dni. Staram się robić "na logikę" ale problem w tym że Java nie do końca się z nią zgadza ;) Założenie jest takie: po wciśnięciu GUI-buttona najpierw odpala się animacja a następnie, po 2 sekundach od jej rozpoczęcia, jest przejście do następnego "levelu" ("ExplosionTest").
Dostaję komunikat: "Boolean expression will always have the same value". Gdzie robię błąd? Dodam, że z javą mam do czynienia od 9 dni i jestem "zielony". Jak ktoś poradzi to będę wdzięczny :)
var Cocoon : GameObject;
var AttachCocoon : Animation;
var Explosion : boolean = false;
function Start() {
AttachCocoon = Cocoon.GetComponent(Animation);
}
function OnGUI() {
if(GUI.Button (Rect(1000, 570, 200, 100), "Fire")) {
Cocoon.animation.Play("Fall", PlayMode.StopAll);
}
}
function LoadLevel () {
if (Cocoon.animation.Play);
Explosion = true;
yield WaitForSeconds(2.0);
{
Application.LoadLevel("ExplosionTest");
}
}