JavaScript - Aktualne milisekundy

0

Witam !!
Mam następujący problemik. Chcę po wywołaniu funkcji tryOnRoll pobrać z obiektu Date milisekundy a następnie w instrukcji warunkowej odjąć te pobrane milisekundy od aktualnego czasu.... Niestety zawsze dostaję 0 a to z tego powodu iż obydwa wywołania getMiliseconds zwracają tą samą wartość. Można jakoś sprawdzić upływ czasu w JS ?? Czy może zależne to jest od wywołania, sesji itp....

var date = new Date()
var time1;

function tryOnRoll(){
     time1 = date.getMiliseconds();
     if(!warunek || (date.getMiliseconds - time1) > 500){
     ......
     }

}

Java ma się tak do javascript jak kot do kotary

0

I dobrze działa - w końcu oba wywołania są po sobie, powinny się co najwyżej różnić o jakieś minimalne jednostki - czas sprawdzenia "!warunek" :>

Strzelam, że chcesz osiągnąć, żeby część kodu wywołała się po jakimś czasie - setTimeout.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1