Kopiowanie danych wiersz po wierszu z excela do osobnych tabel w wordzie na osobnych stronach ze zmianą struktury tabeli

0

Cześć, potrzebuję kilku wskazówek odnośnie makra. Problem wygląda następująco: chciałbym z tabeli excela, która ma 10 kolumn i nieokreśloną z góry ilość wierszy skopiować dane do tabel w wordzie. Dla każdego wiersza excela miałaby powstać na osobnej stronie tabela w wordzie. Dla 10 kolumn w excel i jednego wiersza, tabela w wordzie, która ma 10 wierszy i 2 kolumny. W pierwszej kolumnie nowej tabeli miałyby się znajdować nagłówki tabeli z excela, a w drugiej kolumnie zawartość odpowiednich komórek wiersza excela.
Jest to do zrobienia? Jakaś podpowiedź jak się do tego zabrać? Na studiach parę lat temu pisałem bardzo proste makra. Niewiele pamiętam. Podstawy programowania jako takiego znam.

2
  1. do nowego arkusza skopuj sobie tabelę używając transpozycji.
  2. skopiuj dwie pierwsze kolumny do Worda.
  3. usuń w Excelu (w tym nowym arkuszu) drugą kolumnę.
  4. Powtarzaj punkty 2 i 3 tak długo, aż w drugiej kolumnie zabraknie danych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1