Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu IT T@lk. Tym razem w Krakowie porozmawiamy o sztucznej inteligencji.

Capgemini cognitive solutions – Conversational AI and Data science

Podczas spotkania dowiecie się, jak Capgemini wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta i nauczyć bota rozmawiać z klientem.

Rejestracja: http://bit.ly/ITTalkCapgeminiRejestracja
Wydarzenie na FB: http://bit.ly/ITTalkCapgeminiFB

screenshot-20180822100426.png

Prelegenci:

Łukasz Ulaniuk
W Capgemini pracuje od 12 lat, zajmuje się wprowadzaniem nowych usług na rynek, uwielbia kontakt z klientem.

Łukasz Stefanik
W Capgemini pracuje od 9 lat, absolwent studiów MBA. Innowacyjny i otwarty, interesuje się analizą danych, Data Science oraz udoskonalaniem usług.

Maria Kisiel
W Capgemini pracuje od 11 lat. Karierę zawodową rozpoczynała na pierwszej lini wsparcia IT. Po kilku latach na różnych stanowiskach w ramach IT Service Desk postanowiła zmienić profil. Aktualnie realizuje się w pracach projektowych związanych z tworzeniem botów.

Ruslan Korniichuk
Starszy konsultant w Capgemini i specjalista ds. automatyzacji. Były programista Python i inżynier danych w firmach F500. Główne obszary jego działań to tworzenie oprogramowania i automatyzacja. Szczególnie zainteresowany jest przetwarzaniem w chmurze i DataOps. Ma na swoim koncie sukcesy w działaniach w wielu branżach, w tym bankowość, startupy, FMCG, opieka zdrowotna, edukacja.

Prelekcje będą prowadzone w języku polskim.