Aidlab - Twój własny J.A.R.V.I.S. (Szukam ludzi do współpracy)

Odpowiedz Nowy wątek
2016-12-04 17:59
1

Cześć wszystkim!

Zakładam temat poświęcony projektowi Aidlab.

user image

Jest to urządzenie, które dość mocno ewoluowało od prototypu pozwalającego zbierać kilka danych medycznych (ECG, temperatura, respiracja, oksymetria), aż do tytułowego J.A.R.V.I.S.A. z Iron Mana (w formie do nałożenia na klatkę piersiową). Obecnie planuję rozszerzyć go o moduł wspomagający domowe ćwiczenia fizyczne i kontrolę innych urządzeń za pomocą gestów (na początku - sprzęt grający). Projekt jest już na dość zaawansowanym etapie, można go sobie kupić i zaprogramować :).

Kogo szukam? Programistów (praktycznie każdy język żyje w tym projekcie: C++, JS, Swift, Java, C#, HTML, Objective-C, Node.js, SQL), Hardware'owców, PR'owców, PMów. Z racji specyfiki urządzenia, raczej powinny być to osoby z Trójmiasta, mogące poświęcić minimum 16 godzin w tygodniu na projekt.

Gorąco zachęcam - można się wiele nauczyć :).

Jeśli komuś spodobał się projekt, to zapraszam również na fanpage projektu.

edytowany 4x, ostatnio: Guzikk, 2016-12-04 19:01

Pozostało 580 znaków

2016-12-05 15:01
Wybitny Kaczor
0

Witam,

jak współpraca wygląda od strony finansowej?

Wybitny Kaczor.

Pozostało 580 znaków

2016-12-05 15:13
0

Szczegóły na priv

edytowany 4x, ostatnio: Guzikk, 2017-01-03 15:17

Pozostało 580 znaków

2017-01-03 15:15
0

Hej! Mały update postępów.

Moduł do ćwiczeń dodany i skrupulatnie testowany.

A co liczę? Pompki, brzuszki, przysiady, podskoki, skoki na skakance i burpeesy. Głównie przy burpeesach tracę czasami jedną na 50 próbek - ale jestem w trakcie korekcji. Napisałem też prostą aplikację, głosowo informującą mnie o postępach lub o tym że czas zmienić ćwiczenie. Testowanie jest bardzo uciążliwe, ze względu na moją bardzo ograniczoną siłę fizyczną/kondycję. Z tego względu dodaję warunek dołączenia do projektu: minimum 40cm w bicepsie ;).

Pozdrawiam.

Pozostało 580 znaków

2017-01-15 04:47
0

Kolejna aktualizacja.

Tym razem strona domowa Aidlaba została uzupełniona o dokumentację (skromną, acz intensywnie rozwijaną) + nową wersję SDK (z numerkiem 1.0.2). Możecie w niej przejrzeć przykłady jak zbudować aplikację na Androida i iOSa (natywnie lub z wykorzystaniem Unity).

A co można zbudować z użyciem najnowszego SDK? Przykłady:

  • Grę z gatunku horror. Aidlab wie o Twoim przyspieszonym oddechu i podwyższonym tętnie. Dopasuj otoczenie w zależności od emocji gracza.
  • Platformówkę/FPP. Część API pozwala odczytywać orientację i drobne przesunięcia ciała (skoki, kucanie, leżenie, przechył lewo/prawo, ...).
  • Asystenta do ćwiczeń domowych. Moduł WorkoutDetector pozwala na automatyczne zliczanie większości interesujących ćwiczeń jakie możemy wykonać bez sprzętu (burpees, przysiady, pompki, skoki na skakance).
  • Monitor zdrowia. Analiza ECG, temperatury, charakterystyki naszego oddechu czy jakości snu dostarcza cennych informacji o naszym zdrowiu.*

Zapraszam też do zapisania sie do newslettera na stronie domowej, jeśli chcecie być na bieżąco z wszelkimi aktulizacjami.

W dalszym ciągu szukam kogoś do współpracy przy projekcie

Pozdrawiam!

edytowany 3x, ostatnio: Guzikk, 2017-01-15 04:49

Pozostało 580 znaków

2017-01-22 23:30
0

Apka do zliczania ćwiczeń w intensywnej fazie rozwoju. Zrzuty ekranu:

workouts-stats.png
workouts-reps.png

Podsyłam również garść linków o projekcie:

http://innpoland.pl/129117,ja[...]h-politykow-stac-na-taki-gest
http://www.antyradio.pl/Techn[...]i-kieszonkowego-lekarza-10419
http://wyborcza.pl/duzyformat[...]290,16093473,Robmy_swoje.html
http://mamstartup.pl/technolo[...]ka-firma-bedzie-ja-produkowac

Pozostało 580 znaków

2017-02-15 12:47
3

Breathing Sky to być może pierwsza gra sterowana płucami (i to bez potrzeby dmuchania w mikrofon!) powstała właśnie na Aidlaba:

giphy.gif

Wstrzymujesz oddech - ptaszek leci w górę, wypuszczasz powietrze - szybujemy w dół.

Cel? Zebrać jak najwięcej kryształków i omijając jednocześnie rakiety.

Link do ściągnięcia Breathing Sky

Pozostało 580 znaków

2017-02-15 15:04
0

@Guzikk: a jak gracz straci przytomność przez hipowentylację i rozbije sobie głowę o podłogę to co wtedy? :]


Pozostało 580 znaków

2017-02-15 15:14
1

Player accepts the potential health risks that come with playing such a game: Any health problems resulting from excessive or harsh breathing are not the responsibility of the developer to compensate. Game also poses a health risk to those with Asthma.

:)

Pozostało 580 znaków

2017-02-16 12:45
1

Ciekawa informacja

Do grona organizacji, które zaczęły używać Aidlaba (jako platforma programistyczna dla geeków) dołącza fundacja CODE:ME - związana z trójmiejskimi kursami programistycznymi

Aidlab is playing a vital role in creating an IoT-oriented culture at our coding courses. It helps our students to dive into development really fast and smooth. They have an opportunity to interact with wireless communication or data analysis, staying close to the hardware.

~ Marcin Młyński, CEO at CODE:ME coding courses

Na najbliższym CODE{sun}DAY (5 Marca) każdy kto się zapisze na wydarzenie, będzie miał okazję pobawić się Aidlabem :)

Oraz mały update

Tym razem aktualizacja Waszego ulubionego SDK (już z numerkiem 1.0.3) rozwiązująca problem związany z odczytem respiracji przy słabszym kontakcie ze skórą. Została również poprawiona stabilność połączenia przez Bluetooth.

edytowany 1x, ostatnio: Guzikk, 2017-02-18 12:49

Pozostało 580 znaków

2017-06-18 14:04
Złoty Terrorysta
0

I kolejna aktualizacja - tym razem coś dla fanów biegania. Zdarza Wam się podczas biegu mieć problem ze zmianą muzyki? Zaimplementowałem prostą, acz pomocną funkcjonalność: wystarczy dwa razy tapnąć w Aidlaba aby automatycznie zrobił shuffle na naszej playliście. Zachęcam do testów :)

shuffle.jpg

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0