Skullstone - podziemiowy RPG w starym stylu.

15

Witam,

Wraz z grupką znajomych tworzę taką oto grę:

(EDIT: Nowsze video: )

Będzie to dungeon crawler utrzymany w klimatach starych gier, takich jak Dungeon Master, Stonekeep, Eye of the Beholder i podobnych.

Gra jest pisana w Javie, korzystamy z silnika JMonkeyEngine, ale shadery napisaliśmy sobie własne, silnikowe nie spełniały naszych oczekiwań.
Aktualnie mamy zaimplementowaną większość podstawowych rzeczy dla podziemi (drzwi, przełączniki, zapadnie i takie tam...), teraz na warsztacie jest system walki, przeciwnicy, bronie i armory... Myślę więc, że jest to odpowiedni czas, żeby zacząć się chwalić naszym dziełem :)

Nie będę już tutaj śmiecił linkami do fanpejdża i tłitera - zainteresowani znajdą je w opisie filmika na yt.

Pozdrawiam.

0

projekt, typowy oldschool bardzo przypadł mi do gustu, życze powodzenia w dalszej realizacji

0

Jakiś czas temu rozpoczęliśmy promocję gry za pomocą krótkich historyjek komiksowych. Dziś odsłona drugiej części!

user image

Chcecie zobaczyć co się stało później? Zapraszam na https://www.facebook.com/SkullstoneGame/
Znajdziecie tam też pierwszą część komiksu.

1

Podrzucam trochę screenow do popatrzenia.

gui gui gui

gui gui gui

A tu coś dla umuzycznionych - opublikowaliśmy track z OST do gry:

0

No caly koncept, stylistyka i pomysl to kompletna kopia. Technologia to wiadomo, ze inna.

0

Nieźle wygląda. Lubię tego typu gry. Skąd będzie można to pobrać albo gdzie będziecie to sprzedawać? Fajnie, że dungeon crawlery odżyły.

0
Maly Szczur napisał(a):

No caly koncept, stylistyka i pomysl to kompletna kopia. Technologia to wiadomo, ze inna.

Nie kopia, bo tamta którą pokazałeś wygląda lepiej. Światła, cienie, bardziej szczegółowe tekstury.

0

Ciekawy projekt, fajnie wykonany, wygląda lepiej niż większość gridderów ukazujących się ostatnio na Steam.

0

@bree jeszcze nie ma, prace trwają, wszystko sprawnie idzie, po prostu roboty dużo. Mamy w planach wyrobienie się w tym roku. Co z tego wyjdzie - zobaczymy ;)

0

Szkic drugiego stylu podziemi:

dungeon_B_2.jpg

1

Wrzucam kilka kolejnych screenów do obejrzenia:

img11.JPG
img7.JPG
img13.JPG
basic_heavy_armor.JPG
barrels.jpg
abomination_attack2.JPG
img8.JPG
fsnake2.jpg

Jest też video pokazujące pracę naszych grafików 3D. Na razie prosty model kraty.

Podoba się?

1

mi się podoba, będzie otwarty kod? :D
gra jest komercyjna i leci na steam, czy bardziej "niekomercyjna" i na github ?

0

Będzie na Steamie, płatna.
2 lata pracy a jeszcze trochę przed nami, musimy coś z tego mieć ;) Chociażby po to, żeby z jeszcze większą parą wystartować z następnym projektem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1