Realms of Magic - 2D sandbox RPG

13

Witam!

Dwa lata temu, po spędzeniu niezliczonych godzin grając w gry innych ludzi, razem z moim najlepszym przyjacielem postanowiliśmy stworzyć naszą własną grę. Zaczęliśmy zbierać zespół do naszego projektu i rok temu rozpoczęliśmy prace w pełnym wymiarze czasu. Obecnie mamy sześcioosobowy zespół pasjonatów gier video i pracujemy razem nad grą naszych marzeń. Chciałbym się z Wami podzielić szczegółami.

Czym jest nasza gra? Nazywa się Realms of Magic, jest sanboksową grą 2D RPG umiejscowioną klasycznym zachodnim uniwersum fantasy przeznaczoną do rozgrywki jedno- i wieloosobowej. Realms of Magic łączy najlepsze aspekty wielu gatunków: ciekawy świat i intrygującą fabułę z gier RPG, swobodę i kreatywność z gier sandboksowych, zręcznościową walkę i poruszanie się z gier platformowych oraz budowanie i zarządzanie miastami z gier strategicznych.

Główną ideą tej gry jest pozwolić graczowi stworzyć swoją własną postać i dać mu możliwość robienia wszystkiego, czego tylko może zapragnąć w świecie fantasy. Naszą inspiracją jest połączenie Skyrima i Dwarf Fortress w Terrariowym sandboksie.

Wiecej informacji oraz filmik można znaleźć na stronie naszego Kickstartera:
http://kck.st/1Oe2VgT

Co o tym myślicie? Bardzo chcielibyśmy usłyszeć Wasze opinie :)

user image

0

2d platformowka? Zrecznosciowka jeszcze do tego? Fuj.

0

Zajebiste, czekanko ;)

1

Bardzo fajny pomysł i realizacja. Martwi mnie jednak kilka rzeczy. Przede wszystkim brakuje mi informacji nt fabuły w singlu, co więcej nie widziałem w waszym zespole ludzi odpowiedzialnych za scenariusz, questy itd. Rozumiem, że nastawiacie się głównie na sandboxowość i crafting ale imho brak ciekawej fabuły w RPGu przekreśla całą grę. Zastanawiam się także jaki rodzaj rozgrywki planujecie w multi?

Macie też u mnie spory minus za to, że chcecie dostać się na Steam Greenlight zamiast uderzać do GOG ; p

2

Dlaczego grę utrzymujecie w stylu pixelart, a ognie nie są pikselowe? I w sumie tylko one, no może jeszcze dolne "zaćmienie".

1

Szacun za włożoną pracę. Obejrzawszy filmik jedna powtarzalna rzecz rzuca mi się w oczy, którą odbieram jako bug albo przynajmniej bardzo upierdliwą cechę. Sporo cieni, postać często pojawia się w miejscach, gdzie jej nie widać. Wydaje mi się, że jednak obszar wokół postaci zawsze powinien być jasny by ją dobrze widzieć. Pierwsza widoczna animacja gdy postacie biegną w prawo, pełno dynamicznych cieni od pochodni. Irytujące moim zdaniem. No ale to tylko moja opinia.

0

Jak spojrzałem na screena to zawiało bardzo Starboundem :) Wygląda fajnie

0

Reklamowaliście się na mmorpg.com? Tam ludzie są wygłodniali tego typu produkcji.

0

Kupiłbym EAP :)

0

@Satirev
Planujemy dodać 2 typy zadań: losowo generowane (np. farmer poprosi gracza o zabicie wilków w pobliskej jaskini albo o uratowenie jego żony z rąk bandytów) oraz ręcznie przygotowane (główny wątek fabularny oraz wątki gildiowe/frakcyjne). Obecnie o zadaniach i fabule dużo nie mówimy, bo nie jesteśmy pewni ile uda nam się zrobić do premiery.

W multiplayerze będzie można robić wszystko to, co w single, m.in. wspólnie eksplorować lochy, budowac miasta i napadać na miasta innych graczy.

Steam ma właściwie monopol na rynku PC, więc jest priorytetem. Oczywiście będziemy chcieli umieścić naszą grę na tylu platformach, na ilu jest to tylko możliwe.

@furious programming
Obecnie wszystkie efekty specjalne nie są pixelartowe: oświetlenie, ogień, pioruny, woda itd. Możliwe, że rozważymy dodanie do nich trybu pixelartowego w przyszłości.

@Marooned
Bedziemy wymieniać cały system oświetlenia. Obecnie wygląda to dosyć dziwnie, ponieważ wszystkie postacie i przedmioty wpływają na oświetlenie.

0

Chcę grać w to

0

Niektórych z Was może zainteresować to, że rozpoczęliśmy poszukiwania kolejnego programisty do powiększenia naszego zespołu.
Szczegóły można znaleźć tutaj:
http://www.pracuj.pl/praca/programista-gier-c%2b%2b-wroclaw,oferta,4345153

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1