import discord
client = discord.Client()
@client.event
async def on_ready():
print('{0.user} jest gotowy'.format(client))
@client.event
async def on_message(message):
if message.content.startswith('!xd')
channel = message.channel
dmgy = []
async def dmgf(): #--------------------------------------------------------funkcja dmgf()
await channel.send("Podaj nicki DMG [" + pt.content + "]:")
dmg = await client.wait_for('message')
dmgy = dmg.content
dmgy = dmgy.split()
await channel.send(dmgy)
if dmg == "abc"
await channel.send("Nie może być takiego nicku")
dmgf()
dmgf() #-----------------------------------------------------------------------wywolanie funkcji dmgf()
client.run(os.getenv('TOKEN'))
Chcę zrobić prostego bota na discorda, który będzie pobierał potrzebne informacje od użytkownika i losował drużyny według pewnego schematu. Chcę jednak zrobić, że jak użytkownik poda złe dane to bot będzie chciał ponownie poprosić o dane. Ma się to odbywać za pomocą funkcji lecz gdy mam taki kod jak powyżej to wyskakuje mi tak bład:
main.py RuntimeWarning: coroutine 'on_message.<locals>.dmgf' was never awaited
dmgf()
RuntimeWarning: Enable tracemalloc to get the object allocation traceback
Jak mogę inaczej umieścić tę funkcję? Czy może mogę zrobić to innym sposobem?