W ramach szkoleniowych/edukacyjnych wymyśliłem sobie prostą (wydaje mi się) aplikacje, którą chciałbym sam napisać.
Znam podstawy pythona i pewnie wiele będę się musiał douczyć w trakcie, ale właśnie wolę się uczyć przez praktykę. Opcjonalnie może być to C#, którego uczyłbym się od zera (tu akurat ze względów zawodowych i tak mnie to czeka).
Od was potrzebuję wskazówek, informacji dotyczących rozwiązań, narzędzi, bibliotek, które musiałbym tu wykorzystać, a resztę postaram się już zrobić samodzielnie. Nie śpieszy mi się, mogę ją robić zarówno miesiąc jak i 4 miesiące.
Jeżeli kojarzycie aplikacje z rozwiązaniami, które mógłbym tu wykorzystać to też się chętnie zapoznam, jak podeślecie link do githuba.
Ale do sedna. Powinna realizować następujące zadania:
- Może być włączona przeze mnie i działać bez przerwy, w kółko realizując poniższe czynności dopóki jej nie wyłączę.
- Wchodzi na stronę livesports.pl (nie wiem, czy mogę podawać linki, ale zaryzykuję)
- Wchodzi w link do odpowiedniej ligi (np. angielskiej https://www.flashscore.pl/pilka-nozna/anglia/premier-league/)
- Wyszukuje mecze, w których jest > 88 minuta spotkania oraz wynik remisowy
- Pobiera dane o tych meczach (wystarczy nazwa pierwszej drużyny) i zapisuje sobie
- Wchodzi na stronę efortuna.pl
- Loguje się na moje konto
- W wyszukiwarce po nazwie drużyny wyszukuje zakład
- Ustawia zakład spotkania na x
- wpisuje kwotę zakładu x zł
- Zatwierdza zakład
- Wylogowuje się z konta
I to w sumie tyle.
Mogłaby być to aplikacja okienkowa, z formularzami, w których wybieram sobie z rozwijanego menu przy użyciu checkboxów następujące parametry:
- liga / ligi
- minuta spotkania
- wynik (tu np. remis)
- zakład 1/x/2
- kwota zakładu
Piszcie wszystkie pomysły, które wam przyjdą do głowy. Nad wszystkim usiądę i przeanalizuję.
Z góry dziękuję za pomoc :)