Problem z minecraft api ConnectionRefusedError

0

Mam taki kod:
from mcpi.minecraft import Minecraft
mc=Minecraft.create()
x=10
y=110
z=12
mc.player.setTilePos(x,y,z)

Gdy kompiluje otrzymuję następujące błędy:

Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\asus\Desktop\programowanie minecraft\PythonMinecraft\zmienne\teleportuj.py", line 2, in <module>
mc=Minecraft.create()
File "C:\Users\asus\AppData\Local\Programs\Python\Python38\lib\site-packages\mcpi\minecraft.py", line 205, in create
return Minecraft(Connection(address, port))
File "C:\Users\asus\AppData\Local\Programs\Python\Python38\lib\site-packages\mcpi\connection.py", line 17, in init
self.socket.connect((address, port))
ConnectionRefusedError: [WinError 10061] Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia

1

Metoda create ma taką definicję:

    @staticmethod
    def create(address = "localhost", port = 4711):
        return Minecraft(Connection(address, port))

Podaj w pierwszym argumencie adres serwera, a w drugim port i powinno śmigać.

0

ale teraz mi pisze

Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\asus\Desktop\mc python\Teleportacja.py", line 5, in <module>
mc.player.setTilePos(x,y,z)
NameError: name 'mc' is not defined

2

Zgaduję, że wywaliłeś mc= :D

Ale pewnie zaraz sam to ogarniesz.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1