Po części przenoszę swoją grę napisana w c# do pygame i napotkal mnie problem.Chce zrobic kolizje. W petli for chce odczytac wszystkie miejsca gdzie wystepuje literka "b" ktora odpowiada ze jest to woda i nie będę mogl pozniej po niej przejsc... Niestety wypisuje mi wszystkie kafelki oto kod
def colider_list(self):
x = dl_x
y = dl_y
a = 0
for i in range(x):
for j in range(y):
if a == 400:
a = 0
if tablica_mapy[a] == "b":
print(tablica_mapy[a])
dirty_rect.append([i*KRATKA,j*KRATKA,KRATKA,KRATKA])
print(dirty_rect)
A to kod w c# ktory mi działa po prawnie
Ładowanie
StreamReader sr = new StreamReader(pathmap);
StreamReader sr2 = new StreamReader("map-1");
for(int i = 0; i<xmap;i++)
{
for(int j = 0; j < ymap; j++)
{
string buff = sr.ReadLine();
string buff2 = sr2.ReadLine();
if (buff == "\r\n" && buff2== "\r\n")
{
}
else
{
if (poziom == "0")
{
map0[i, j].Name = buff;
kolizje[i, j] = buff;
Potem sprawdzenie kolizji
if(kolizje[x,y-1]=="b")
{
y = y + 1;
}