Blender, eksport animacji do silnika gry

0

Witajcie,

Napisałem już część pluginu eksportera z Blendera do middle-formatu (dla tego by był możliwy do edycji czy debugowania edytorem tekstowym, ale później konwersja do formatu binarnego) w JSON. Ogarnąłem wierzchołki, polygony, mapy uv i materiały z Cycles, ale nie wiem jak to jest z tymi kośćmi. Jak przeglądałem Blender API to nie znalazłem nic z danych w rodzaju kość -> wierzchołki, albo wierzchołek -> waga i ID kości. Na Googlach sytuacja taka, że odsyłają do API. Jak zdziałać eksport tych kości?

1

http://blender.stackexchange.com/questions/8387/how-to-get-keyframe-data-from-python

Może pomoże ;)

Do silnika gry niekoniecznie potrzebujesz wagi, IK (inverse kinematics) itp. Może do animacji wystarczą Ci grupy wierzchołków ;)
https://www.blender.org/forum/viewtopic.php?t=25776

0

@bajos, poza tym problemem działasz coś w API Blendera? Pytam z ciekawości, bo temat jest interesujący i sam trochę napisałem pod 2.6.x

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1