wskazowki na przyszlosc: Samokomentuajce sie nazwy funkcji. nature
nic nie mowi nikomu, nawet Tobie za dwa tyg. nic to nie powie i bedziesz kopac w kodzie, zeby rozkminic o co ci chodzilo wczesniej. Rzuca sie, bo najprawdopodobniej gdzies w kodzie istnieje obiekt nature
, ktorego anzwa jest tozsama z nazwa funkcji. zmien nazwe funkcji i to pomoze.
co do kodu, to tworzysz zmienna globalna (tak mysle, bo nie ma calosci kodu) ar
, ale do fillTable
przesylasz juz arPHP
, wiec tez, albo to inna zmienna, albo nazwy sie nie zgadzaja.
kolejna podstawowa rzecz to Javascript jest case-sensitive, czyli wielkosc znakow ma znaczenie. dla JS dupa i DuPa i Dupa to trzy rozne d**y, mimo iz po pijaku bym nie pzonal, ale JS rozpoznaje. wiec [przypisanie czegos do ArrayWithQuestionsAll
, a uzywanie arrayWithQuestionsAll
, jest bledem. (zreszta jakies magiczne ide ci podpowiada bledy js w html, a nie podpowiada w JS, nie kumam.
i troche zaawansowanej rady. uzywaj enkapsulacji (poczytaj, podowiaduj sie na przyszlosc, inaczej hermetyzacja). w funkcji fillTable
, korzystasz przynajmniej z 3 zmiennych z zewnatrz, czyli nie jestes w stanie przetestowac dzialania funkcji, bo zmienne sa zalezne od tego co jest w innych czesciach kodu i co moze zostac zmienione przez kogos innego. porob funkcje, ktore przyjmuja parametry i na nich dzialaj. cos jak, jak siedzisz w kuchni i gotujesz dla gosci, to nie korzystaj z ich lodowek, tylko kaz im przyniesc jedzenie do twojej kuchni i z tych skladnikow rob obiad (analogia do kuchni niezamierzona, wszak teraz zorientowalem sie ze jestes kobieta :P).
i powoli spokojnie krok po kroczku naprawiaj bledy. no i dobre IDE, ktore literowki i bledy skladniowe wylapie od razu, bys mogla skupic sie na samej logice aplikacji.