Wątek przeniesiony 2020-11-08 22:36 z Kariera przez cerrato.

Sabre - stan na 2018? ;)

0

Polepszylo sie cos przez ostatnie 2 lata? Czy nadal zwalniaja? Sa jakies nowe projekty z nowymi technologiami? Jak wygladaja zarobki dla Seniora? Dalej wysylaja do Stanów?

0

W sabre pracuje od roku.

Mase ludzi sie zwolnilo z doswiadczeniem senior+, więc ci co zostali + nowi "odziedziczyli" systemy.
Czesto bez dokumentacji, czesto bez niczego. sam kod. Nie sa to jakies skomplikowane reczy, ale jest tego zbyt duzo.
Atmosfera - OK.
duzo wolnego czasu jak juz wszystko ogarniesz.
Kasowo tez w miare do porzdu ida (mi dali 30% wiecej niz chcialem).

Czy nadal zwalniaja?
Raczej ludzie sami odchodza
Sa jakies nowe projekty z nowymi technologiami?
Zawsze coś z odskocznią się znajdzie, ale główne dochody to stare systemy + ich utrzymanie.
Jak wygladaja zarobki dla Seniora?
Seniorem nie jestem, ale pewnie 11-13k jak pracujesz dla nich. na b2b pewnie wiecej, ale bedzie to stawka dzienna.
Dalej wysylaja do Stanów?
nie. Tylko tych "wyżej"

0
hhtrh napisał(a):

W sabre pracuje od roku.

Mase ludzi sie zwolnilo z doswiadczeniem senior+, więc ci co zostali + nowi "odziedziczyli" systemy.
Czesto bez dokumentacji, czesto bez niczego. sam kod. Nie sa to jakies skomplikowane reczy, ale jest tego zbyt duzo.
Atmosfera - OK.
duzo wolnego czasu jak juz wszystko ogarniesz.
Kasowo tez w miare do porzdu ida (mi dali 30% wiecej niz chcialem).

Czy nadal zwalniaja?
Raczej ludzie sami odchodza
Sa jakies nowe projekty z nowymi technologiami?
Zawsze coś z odskocznią się znajdzie, ale główne dochody to stare systemy + ich utrzymanie.
Jak wygladaja zarobki dla Seniora?
Seniorem nie jestem, ale pewnie 11-13k jak pracujesz dla nich. na b2b pewnie wiecej, ale bedzie to stawka dzienna.
Dalej wysylaja do Stanów?
nie. Tylko tych "wyżej"

Pytam bo dochodza do mnie sygnaly, ze atmosfera to jednak padaka. 11-13k to rozumiem jest brutto? Jest stosowany 50% uzyskania przychodu? Co do wysylki do Stanow to wlasnie kumpel lata prawie caly czas, ale moze dlatego ze juz tam siedzi od lat.

0
skryty-wielbiciel napisał(a):

Czy nadal zwalniaja?

w tym roku jeszcze nie, wiec na grudzień będzie kumulacja

1

Nawet bootkamowicze nie chcą tam isc

3

Chciałem wrócić, odwołali mi rekrutację, z tego co wiem odwołali też wszystkie rekrutacje przynajmniej jednej firmie kontraktorskiej, więc nic nowego. Szkoda, bo niewiele jest firm w Krakowie gdzie są projekty obsługujące 3k zapytan na sekundę, ale jak widac oni nie są do końca poważni.

Nowych technologii raczej tam nie uświadczysz, oczywiście ktoś cośtam nowego robi, ale w Krakowie jest ponad 100 zespołów, więc jak 2 zespoły robią coś nowego to nic nie znaczy.

Atmosfera jak się wkręcisz chyba spoko, skoro ludzie tam siedzą po wiele lat, o ile nie dopadną ich 'ćwiczenia mające na celu poprawić wyniki finansowe firmy' :D Swoją drogą, nazywanie tego 'ćwiczeniami' nie poprawia sytuacji.

Nie płacą zbyt dobrze jak na Jave, ale C# i C++ ma tam takie same stawki, wiec biorąc pod uwagę biedę na krakowskim rynku dla tych 2 języków to raczej źle nie jest, na pewno rynkowo.

Awansują teraz kogo się da, widzę że paru znajomych co ma 3 lata expa już jest seniorami. Nawet kolega z HR już został regular QA ;)

Na pewno łatwo się dostać na stanowiska poniżej Tech Leada, dla niektórych to może być plus. Ja rozważałem chwilowo powrót ze względu na niezbyt złożony aktualny projekt, ale już mi przeszło.

0

Właśnie też miałem takie wrażenie, że co by złego nie opowiadać o Sabre. To na krakowskim rynku mają jednak najciekawszą domenę i najciekawsze problemy do rozwiązania. No bo co innego jest? Sklepy, kasyna, banki, EPR, więcej sklepów itd.

Minusem jest polityka firmy, zarobki oraz technologie.
To jedynie moje obserwacje po rozmowach z ludzmi, nie pracowałem tam.

0

Ktos sie orientuje jaka kase mozna bylo dostac w tym roku po stazu? Ewentualnie jakie stawki maja juniorzy?

0

Ktoś się orientował jak aktualnie wygląda sprawa z autorskimi KUP w Sabre? Dalej na własną odpowiedzialność przy rozliczeniu czy firma coś tam działa żeby przywrócić "stary" system? Byłem na paru rozmowach ostatnio i z tego co zauważyłem większość firm dalej stosuje autorskie koszty, a w sabre jakieś kurde problemy z tym...

0

W kazdej firmie KUPy sa na wlasna odpowiedzialnosc. Przeciez to Ty jestes beneficjentem odliczenia, firma tylko daje taka mozliwosc, ale koniec koncow Ciebie w razie W pociagna do odpowiedzialnosci...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0