Glowna funkcja panelu jest komunikacja i wymiana dokumentow z klientami.

testowe kontko do wgladu

http:// financialrepublic.co.uk/companies/
login: [email protected]
haslo: test1

Panel powstal kilka lat temu, nie mamy juz kontaktu z informatykiem,

potrzebne wprowadzenie zmian to:

  1. potrzebujemy aby klienci ze swojego konta mogli wypelniac i wyslac elektroniczna aplikacje ..................

  2. przycisk „zaznacz wszystkie” i mozliwosc usuniecia, badz sciagniecia wszystkich zaznacznych plikow (z poziomu dostepu admina)

  3. sortowanie plikow po zakladce „period” (dla wszystkich oziomow dostepu- admin, agent, klient)

  4. daty zalozenia spolek sie wyswietlaja sie na zakladce „Firmy” z widoku admina. Powinny byc one pobierane razem z innymi danymi bezposrednio przez nasz API.

  5. na indywidualnym koncie firmy COXXXXXwidac rowniez dokumenty firmy CONSULT XXXXXX LIMITED. Prawdopodobnie zbyt wielka zbieznosc nazwy (w koszu znajduje sie plik, ktory panel przyporzadkowal pod nazwe „COXXX LTD” I byc moze to powoduje problem)

osobe zainteresowana zleceniem
prosze o kontakt

mark [ @ ] farrow.uk.com

lub 00447506736076 [ numer tel jest z UK ]

Marek