Szukam Grafika.

0

Witam, szukam (najlepiej darmowego) grafika pixelart do gry 2D którą tworzę w Unity. Jeżeli ktoś się zainteresuje to napiszę wszystkie wymagania, a jeżeli ktoś chciałby żebym pokazał projekt gry niech napisze.

2

Pokaż ten projekt i napisz o nim coś więcej.

0

Witam, mam pomysł na platformówkę typu Sonic Advance, tylko że nie będzie ramp i wyskoczni tylko bieganie i szukanie przejścia ( nie na czas ( Może ) ). Postać anime 100x100 ( kierowałem się tagami na steam czy anime czy rysowane ), styl modern pixelart z lekkim cieniowaniem ( ale nie trzeba ) Projekt jest mały i nie ma wiele rzeczy ale w ok. tydzień sądzę że już wszystkie rzeczy jakie będę chciał żeby były w grze będą zrobione.

Link do Projektu: http://www.mediafire.com/file/jedain3c90enaxi/Projekt_alpha_%231.exe

0
Emil Panecki napisał(a):

Postać anime 100x100 ( kierowałem się tagami na steam czy anime czy rysowane ), styl modern pixelart z lekkim cieniowaniem ( ale nie trzeba ) Projekt jest mały i nie ma wiele rzeczy ale w ok. tydzień sądzę że już wszystkie rzeczy jakie będę chciał żeby były w grze będą zrobione.

To że gra jest prosta wcale nie oznacza, że z grafiką będzie niewiele pracy.

Dla przykładu, główna postać w grze Earthworm Jim 2 (czyli Jim) na platformę NES nie posiada jakiejś bogatej palety zachowań, a pomimo tego zestaw grafik potrzebnych do jej animowania opiewa na 116 sztuk. Same animacje są bardzo biedne – gdyby miały być płynne, trzeba by dorobić trzy razy więcej grafik (na co nie pozwalały ograniczenia sprzętowe).

Pikselart nie jest synonimem niewielkiego nakładu pracy – łatwiej i szybciej jest oteksturować trójwymiarowy obiekt, niż stworzyć zestaw dobrze wyglądających podczas animacji dwuwymiarowych sprajtów.

0

To że niebędzie mogła konkurować z nalepszą platformówką na świecie to wiem. Ale plan mam, zawsze się sam wszystkim zajmowałem więc mój plan nie jest doskonały ale mam nadzieję że jeżeli znajdę grafika to nam się uda. A i spritów na licencji CC0 niewykorzystuje bo ro wtedy niebędzie wykonane w 100% przez ciebie / twoją organizację.

0

Kiedyś sądziłem podobnie. Ale jak się zastanowisz to jest błędne podejście...
Tworzysz grę w Unity, czyli na starcie dodajesz do projektu kawał kodu, opracowywanego latami przez inną organizację -> ten kod jest znacznie więcej warty niż Twoja gra.
Układając grę z gotowych klocków (obrazki, dźwięki), można śmiało prowadzić eksperymenty i nie będą one miały dla Twojej organizacji niski koszt -> żeby sprawdzić, czy coś będzie fajnie działało/wyglądało i ewentualnie przerobić to co masz, albo zrobić nowe od podstaw.

Po wykonaniu gry najważniejszy jest marketing. Nie ważne ile włożysz w stworzenie gry, jeśli nikt o niej nie będzie wiedział. Nawet jak kupisz gotowe assety, to bardzo mało ludzi będzie je kojarzyło. Jeśli grę odpowiednio opracujesz i "SPRZEDASZ", to żaden gracz nie będzie się zastanawiał, skąd brałeś grafikę, muzykę, kod, czy dźwięki.

Także, po pierwsze ważne jest jak sprzedasz grę.
A po drugie, ważne jest jak dobrze układasz grę w gotowych klocków + własne skrypty, czy grafiki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1