Do zaprogramowania automat do gry w jednorekiego bandyte (slot machine)
Menu programu
- Gra
- sprawdzamy czy automat ma gotowke ( jesli stan gotowki jest zero to gracz nie moze zagrac)
- automat inkasuje oplate (w wysokosci kosztu gry)
- losujemy wynik po nacisnieciu przez gracza klawisza
- sprawdzamy rezultat i wyplacamy ewentualna wygrana
-
Bank
Podaje stan kasy automatu, poczatkowy stan to 10.000 $ -
Ustaw cene gry
Pozwala ustawic koszt jednej gry (domyslnie 1 $) -
Info automatu
Podaje
- ilosc gier
- ilosc gier wygranych
- kombinacje wygrywaj�ce
- laczna sume wyplat wygranych
-
O programie
-
Koniec
Uwagi
-
Automat ma trzy bebny , kazdy z cyframi 0-9 ( mozna zamiast cyfr zastosowac nazwy owocow)
-
stawki wygranych (mnozymy je przez cene gry)
1 $ kazda kombinacja z zerem na pierwszej lub ostatniej pozycji i nie zerem w srodku
2 $ kazda kombinacja z zerem w srodku z wyjatkiem (000)
5 $ 10 kombinacji ustalcie sami (musza byc dwie dwojki)
80 $ 7 kombinacji (444) (333) (222) (111) (991) (992) (993)
150 $ 3 kombinacje (888) (777) (555)
2400 $ tylko (999) (000) -
Menu realizujemy poprzez instrukcje wyboru (przelacznika)
-
Piszemy osobna funkcje i procedure do kazdego punktu menu automatu
-
Menu glowne pracuje w petli, ktora konczy sie po wybraniu opcji Koniec
-
Wszystko piszemy w trybie tekstowym
-
Jezeli chcecie stosowac nazwy symboli zamiast liczb to proponuje nazwy te umiescie w tablicy
napisow i stosowac odwolania do tej tablicy poprzez indeksy 0-9