ma ktos moze cos dla początkujecego (ciemnego) delphisty?

0

ma ktos moze cos dla początkujecego (ciemnego) delphisty????--
window.location="http://www.allegro.pl/"

0

Zadawaj bardziej sprecyzowane pytania , albo chociaz umieszczaj je w Off-Topic. :[ --Pozdrawiam {hello}
Tomasz K.

0

ej maginott co ci jest - przecież to jest zamieszczone w dziale Off Topic!!!!
cos ci komp sie wali.

a co do pytania.

Na tej stronie przecież jest mnóstwo kursów do delphi.

0

Post zostal przeniesiony ZIOMBER :) Moderatorzy dzialaja. :-) --Pozdrawiam {hello}
Tomasz K.

0

maginnot napisal:

Post zostal przeniesiony ZIOMBER
no wlasnie post zostal przeniesiony :)

Moderatorzy dzialaja.
heh male sprostowanie :)
powinno byc:
Moderator dziala :)---=-=[ Delphi 3, 6 ]=-=-
-=-=-==[ LKS ]==-=-=-
-=[ [email protected] ]=-

0

LKS napisał:

Moderatorzy dzialaja.
heh male sprostowanie :)
powinno byc:
Moderator dziala :)

--

A wlasnie - co sie dzieje z Imperiorem? Dawno go na forum nie bylo.

--
Pozdrawiam!
Adam Boduch
www.4programmers.net

0

Znudzil mu sie zywot moderatora...--Delphi 6, Pascal

----====Pozdrawiam @ll====----
------====== RFL ======------
--==[ [email protected] ]==--

0

RFL napisał:
Znudzil mu sie zywot moderatora...

moge go zastapic ;)

Pozdrawiam {hello} --LSD - Discover The New Way Of Thinking

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0