Czym dla Ciebie jest 4programmers.net?

Odpowiedz Nowy wątek
2006-08-17 14:18
LKS
0

Kiedy zapomniany admin, w mojej skromnej osobie, kładł się wczoraj spać do głowy wpadło mu takie własnie pytanie. Czym są te dwa dwa znaki "4p" dla nowych oraz starych użytkowników naszego serwisu? Pytanie proste. Interesują mnie wasze odpowiedzi.

Ciekawi mnie również jakie zdanie na ten temat ma Bald ;P

Jak wątek się trochę rozwinie to postaram się napisać swoją opinię.

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 14:30
0

Dla mnie jest to hobby, pasja... jest jak dzieco ktore sie rozwija a ty mozesz patrzec jak dorasta :-) Nie wyobrazam sobie zeby ten serwis przestal istniec chociaz nie rozwijam go juz tak aktywnie jak kiedys i nie czytam forum poza dzialem Off-Topic i Coyote :) Ale te dzialy czytam codziennie i co najwazniejsze - lubie to robic :)

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 14:35
0

4p - to mój poczatek od tego się wszystko zaczeło , cała wiedza którą mam wychodzi z tego serwisu , zawsze chetnie tu wchodzę i będę wchodził , jedyny dobry serwis o programowaniu :) pozdrawiam

ps. 4p to jak pierwsza i nie zapomniana miłość


Pozostało 580 znaków

2006-08-17 14:44
0

Dla mie jest to ulubionym miejscem w Sieci, najczęściej na nią zaglądam. Dużo wiedzy zdobyłem dzięki 4p. Praktycznie gdyby nie było 4programmers.net, nie wiem po jakich stronach bym się pałętał :P Mogę w ten sposób połączyć ulubioną pasję (programowanie) z pożytecznym (np. poprzez pisanie jakichś tekstów, czyli dzielenie się swoją wiedzą w pewnym sensie; jak również się dużo nowego nauczyć), co jest oczywiście wspaniałe :) Zajmuję się programowaniem, webmasteringiem i mam swoją ulubioną stronę, poświęconą tym tematom. Dzięki!


homepage
<font size="1">Jeśli starasz się, by Twój system był idiotoodporny, zawsze znajdzie się idiota, który jest bardziej pomysłowy od Ciebie.</span>

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 14:51
0

Jesli chodzi o mnie to jedyne takie forum o programowaniu (po polsku), ktore odpowiada dokladnie moim wymaganiom:

  • kupa ludzi znajacych sie na rzeczy i chcacych pomoc
  • milion rozwiazan miliona problemow
  • nie ma dnia, zebym nie dowiedzial sie czegos nowego (nawet jesli to drobnostka)
  • chyba najlepsza moderacja w sieci - [browar] i wielkie brawa dla moderatorow

Programuje juz pare lat, pare jezykow znam bardzo dobrze, wiec moje wymagania nie sa takie sobie :)

A tak poza tym to po prostu moja najczesciej odwiedzana strona codziennie...

PS. Gdybym palil to wstajac rano odpalalbym papierosa po odpaleniu 4p :)

pozdrawiam
johny


You need to learn how to walk
before you can run

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 15:06
0

Jakby nie 4p to bym sobie neta odłaczył.. bo co bym mial niby w nim robić? jakies 80% czasu w sieci spedzam na 4p

i moderacja tez jest swietna, na poczatku troche dziwią takie kryteria wywalania postów, ale w porównaniu do innych for okazuje sie ze jak wywali sie wszsytko co głupie i nie przydatne to duzo lepiej sie forum czyta :)


<url>http://kooba.pl/</url>

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 15:09
0
LKS napisał(a)

(...)

Rozmawialismy o tym ostatnio (chyba przy piwie i soji :P)
I dobrze wiesz, ze Twoja opinia pokrywa sie z moja :)

IMHO beda tu glownie 2 odpowiedzi :)

  • 4p to duzy serwis o programowaniu :)
  • 4p to my, ludzie, spolecznosc

Obie sa trafne :)
Ale niektorzy musza przejsc dluga droge, aby sie zgodzic z druga odpowiedzia :)
Co do 4p, to dzieki temu serwisowi niektorzy sie rozdziewiczyli :) (czy to alkoholowo, czy tez podczas zjezdzania z wiaduktu na linie, lub zlazenia do podziemi bunkrow :) az do smazenia soji, rzucania bumerangami, dlubania w drewnie i glinie :P )

PS:

user image


Pozdrawiam. Karol

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 15:12
0

Przede wszystkim spolecznosc, nie zebym wszystko wiedzial ale bardzo rzadko (chociaz czasami sie zdarza) mi sie stad cos przydaje (po prostu nie lubie wchlaniac na sile to co jest mi niepotrzebne). Tutaj widze, ze sa ludzie ktorzy interesuja sie tym samym, moge zobaczyc jak ktos stawia pierwsze kroki i tak jak ja kiedys irytuje sie np access violation :) jak rowniez wielu ludzi ktorzy ukonczyli mase pozytecznych rzeczy. No coz, dla mnie 4p to Wy.


Pozostało 580 znaków

2006-08-17 15:39
0
lofix napisał(a)
  • 4p to my, ludzie, spolecznosc

Obie sa trafne :)
Ale niektorzy musza przejsc dluga droge, aby sie zgodzic z druga odpowiedzia :)
Co do 4p, to dzieki temu serwisowi niektorzy sie rozdziewiczyli :) (czy to alkoholowo, czy tez podczas zjezdzania z wiaduktu na linie, lub zlazenia do podziemi bunkrow :) az do smazenia soji, rzucania bumerangami, dlubania w drewnie i glinie :P )

Absolutnie ZA. Gdyby nie spolecznosc nie mial bym pojecia, ze jest cos takiego jak didge, czuringa (nie mowiac juz o ich obsludze), nie byl bym w wielu wypasionych miejscach i nie spedzal bym czasu w doborowym towarzystkie. PEACE! [browar]

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 15:41
arek_wro
0

Dla mnie drogą którą podążam od paru lat. Kiedyś dla mnie jedyną szczeliną do podglądania sieci był WAP w komurczaku i nawet wtedy zagladałem na 4p (nawet próbowałem ręcznie przepisywać co ciekawsze fragmenty, swojego czasu istniejącej w serwisie bodaj encyklopedii Delphi czy jakoś tak? ) . Od zawsze mnóstwo cennej wiedzy - i to po polsku, a poza tym, co równie cenne, istnieją tu "mechanizmy" chroniące 4p przed zalewem wszech obecnej głupoty i tępoty (czyli tzw. kaczęśnicy).
Posty w stylu: "błagam, napiszcie mi szybko..." potrafią osłabić. Ale kto potrzebuje wiedzy to szybko i łatwo ją tu znajdzie (tak jak ja kiedyś). Dzisiaj (dziś sam już jestem dzadkiem...eh :-D ) pracuję programując i zaglądam tutaj codziennie dla przyjemności (no i wiedzy, oczywiście ;] ).
Rzadko coś tutaj naklikam, ale pomyślałem że w tym poście muszę oddać hołd 4p. [browar]

Pozostało 580 znaków

2006-08-17 15:47
0

a ja w "realu" nie mam nic wspolnego z komputerami, wiec dzieki 4p wiem ze nie jestem sam... ;-(


Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0