czy warto kontynuować C ?

Odpowiedz Nowy wątek
2006-07-25 08:56
0

witam

od jakiegoś czasu programuję w C tyle, że piszę tylko dla siebie.
Jak sądzicie, czy warto kontynuować naukę tego języka?
Chodzi mi o to, że C mi odpowiada, lecz czy w przyszłości mam szanse znaleźć pracę jako programista C?
Poza tym kodzę pod Linux'em a w dzisiejszych czasach raczej wszystkie firmy piszą programy pod Windows'a ? tak? czy się mylę?
Co o tym sądzicie?

z góry thx
pzdr.


Parszywe instrukcje, które po opanowaniu wracają do ich twórcy niczym plaga.

Shakespeare

Pozostało 580 znaków

2006-07-25 09:13
0

na prace bym nie liczyl raczej ;-) ale IMO warto sie nauczyc C, tym bardziej, ze nie jest to trudny jezyk.


Pozostało 580 znaków

2006-07-25 09:57
0

Praca jako programista C pod Linuxem? Oczywiście, że da się znaleźć. Fakt, prościej poszukać pracę w pisaniu programów pod Windowsy, ale wciążistnieje ogrom komercyjnego oprogramowania dla Unixów, do tego są firmy, które płacą spore pieniądze za dostosowanie darmowego oprogramowania do ich potrzeb, jednocześnie powiększając potencjał aplikacji Open-Source. Wiele z tych aplikacji pisanych jest w C, lub C++, który się na C opiera, więc jeśli pracujesz pod Unixami i dobrze Ci z tym, to tak trzymaj i ucz się C, jak będziesz umiał w C sporo, to wtedy możesz się przestawiać na C++, nie zapominając tego, czego się nauczyłeś o C.


Grunt to uziemienie...

Pozostało 580 znaków

2006-07-25 11:27
0

Jak na moj gust to praca dla programisty w C bedzie jeszcze przez wiele lat. Chodzby u mnie w firmie 300takich jest... oczywiscie programowanie embedded. Myslicie ze w czym sie pisze soft na telefony, radia, magnetowidy, telewizory, mikrofalowki i wszystkie inne ustrojstwo? Tylko i wylacznie ansi C. Wyobrazacie sobie mikrofalowke z windowsem & softem w C#?


Senior Full Stack Developer .NET & Angular

Pozostało 580 znaków

2006-07-25 11:49
0

Jak Ci dobrze z C to sie go trzymaj. Niedawno dzwonil do mnie znajomy, ze jego firma szuka programisty C i znalezc nie moze, bo malo juz kto pamieta. Praca bedzie i to jeszcze dlugo, bo to bardzo przydatny jezyk, a specjalistow jednak coraz mniej.

pozdrawiam
johny


You need to learn how to walk
before you can run

Pozostało 580 znaków

2006-07-25 12:15
n00b3k_unlogged
0

Big THX za wypowiedzi :)
rozjaśniliście mi sytuację

pozdrawiam

Pozostało 580 znaków

2006-07-25 14:44
Ad
0
n00b3k napisał(a)

witam
(...) czy warto (...)?

Uczyć się zawsze warto ;]


Pozostało 580 znaków

2006-07-26 22:25
0

Tego co się nauczysz nikt Ci już nie odbierze. Tak więc ucz się ile możesz bo nigdy nie wiadomo.


<span style="color: blue">"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem."
s.p. Marco Pantani
</span>

Pozostało 580 znaków

2007-09-18 23:06
kacperek
0

Dzięki za rozjaśnienie. Bo miałem wrażenie, że to już nie ma sensu i teraz tylko C++ lub C# i windows.
Ja też w takim razie ciąg dalszy nauki C i Linux :) A właśnie jakie książki do programowania linux-a, unixa polecacie?

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0