Witam,
Mam takie pytanie, które od kilku dni mnie nurtuje. Co się dzieje jeśli użytkownik sieci powiedzmy POLKOMTEL i korzystający z pakietu MIXPLUS, zgubi karte sim lub zostanie mu ona skradziona?
Mieliście takie przypadki? Slyszałem kilka opinii, że wtedy umowa zostaje zerwana z użytkownikiem/klientem.
Lecz w regulaminie piszą tak:
§ 13 Zagubienie, kradzież, uszkodzenie karty SIM
- W ramach istniejących możliwości technicznych POLKOMTEL w przypadku zagubienia, kradzieży, uszkodzenia karty SIM umożliwia Użytkownikowi MIXPLUS, dokonanie wymiany karty SIM w wybranych punktach sprzedaży (obsługi) lub uzyskanie nowego numeru, o ile wymiana z zachowaniem numeru z przyczyn technicznych nie jest możliwa.
- Użytkownik MIXPLUS może zgłosić pisemnie fakt kradzieży bądź zagubienia karty SIM do Działu Obsługi Klienta. POLKOMTEL po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia niezwłocznie zawiesza świadczenie usług. W przypadku braku pisemnego lub za pośrednictwem faksu zgłoszenia faktu zagubienia lub kradzieży karty SIM, karta pozostaje aktywna. POLKOMTEL nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z używania przez osoby trzecie zagubionej lub skradzionej karty SIM.
POLKOMTEL po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia niezwłocznie zawiesza świadczenie usług.
Czyli, co jeśli np. zgubiłem karte, napisałem im o tym i już jej nie chce to moge jej nie chcieć? :)