Karta sim (mixplus) zazgubienie/kradzież/uszkodzenie

0

Witam,

Mam takie pytanie, które od kilku dni mnie nurtuje. Co się dzieje jeśli użytkownik sieci powiedzmy POLKOMTEL i korzystający z pakietu MIXPLUS, zgubi karte sim lub zostanie mu ona skradziona?
Mieliście takie przypadki? Slyszałem kilka opinii, że wtedy umowa zostaje zerwana z użytkownikiem/klientem.
Lecz w regulaminie piszą tak:

§ 13 Zagubienie, kradzież, uszkodzenie karty SIM

  1. W ramach istniejących możliwości technicznych POLKOMTEL w przypadku zagubienia, kradzieży, uszkodzenia karty SIM umożliwia Użytkownikowi MIXPLUS, dokonanie wymiany karty SIM w wybranych punktach sprzedaży (obsługi) lub uzyskanie nowego numeru, o ile wymiana z zachowaniem numeru z przyczyn technicznych nie jest możliwa.
  2. Użytkownik MIXPLUS może zgłosić pisemnie fakt kradzieży bądź zagubienia karty SIM do Działu Obsługi Klienta. POLKOMTEL po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia niezwłocznie zawiesza świadczenie usług. W przypadku braku pisemnego lub za pośrednictwem faksu zgłoszenia faktu zagubienia lub kradzieży karty SIM, karta pozostaje aktywna. POLKOMTEL nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z używania przez osoby trzecie zagubionej lub skradzionej karty SIM.

POLKOMTEL po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia niezwłocznie zawiesza świadczenie usług.

Czyli, co jeśli np. zgubiłem karte, napisałem im o tym i już jej nie chce to moge jej nie chcieć? :)

0

[...] uszkodzenia karty SIM umożliwia Użytkownikowi MIXPLUS, dokonanie wymiany [...]

Jak dla mnie ten fragment mówi jednoznacznie, że jak sobie nie życzysz odzyskania tego numeru to go nie dostaniesz. Nigdzie nie ma napisane, że Cię do tego zmuszają :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1