sieciowe programowanie - problem

0

jak uzyskac plynnosc w poruszaniu obiektem w jakiejs grze sieciowej(serwer - i dwoch klientow), gdy gracz zmienia polozenie objektu to nową pozycje wysylam do serwa, a on do drugiego gracza ale to sie zacina!!! ;( błagam o szybką odpowiedz!

PS: to jest standardowy ping pong tylko w wersji sieciowej - a dwoch graczy

0
  1. Wolne polaczenie.
  2. Za duzo danych jest wysylanych i ich wyslanie troche trwa.
0

Moze do drugiego gracza wysylaj pozycje pilki i kąt odbicia tylko podczac odbicia piłki od deski/ścianki, a reszte koordynatow pilki klient juz sam sobie wyliczy...

0

a moze oboje powinniscie wylaczyc wszystkie programy typu p2p oraz inne do ściągania.

0

ponadto proponuję wykorzystać wątki do komunikacji.

[dopisane]
to korzystaj z nich tak, żeby nie wieszały działania programu - nie czekaj w pętli aż wątek zwróci dane.

0

Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem.

chyba tak zrobie

wykorzystuje wątki - pewnie zle
żenada.... ;(

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1