Rzucam programowanie i zaczynam...

0

Jusz mnie programowanie niebawi i zaczynam tworzyć Gry i Mapy
Gry będe tworzył w programie The Games Factury a Mapy
będe tworzył do gry DOOM2 i mam pytanie czy by mugł by mi ktoś
powiedzieć jakie są programy do tworzenia gier?. :d

a za programowanie bierze się mÓj brat :-D

0

A z kąd masz Game Factory?
Możesz podać linka :p

0

"żucam" sie chyba pisze przez "rz" :)

0

cos mi sie wydaje ze bez programowania sie nie obejdzie przy tworzeniu gier :-D

0

cos mi sie wydaje ze bez programowania sie nie obejdzie przy tworzeniu gier :-D

no, ale kolega będzie robil gry w "The Games Factury", wiec tam chyba nie trzeba umiec programowac.

0

A z kąd masz Game Factory?
Możesz podać linka :p

niestety niemoge ci dać linka do strony bo mam ten program z płyty
Niezbędnika Nr 4/2002 (10) ;-)

no, ale kolega będzie robil gry w "The Games Factury", wiec tam chyba nie trzeba umiec programowac.

to prawda, ale to nie znaczy że gry robione w nim som belejakie
w edytorze zdarzeń można każdemu obiektowi przepisywać własne
funkcje, robi się to specjalnymi funkcjami w programie a co najważniejsze
mam program w wersji PL

0

LOL, ROTFL i tyle ;) Sorry, za moja wypowiedz, ale lepiej tego ujac nie mozna... Eh..

0

A w czym do tej pory robiłes i jakie już masz programu na swoim koncie?
Przecież tak samo np. w Delphi czy w C++Builder'ze mozesz robić gry, a jak juz chcesz coś innego to rub we Flashu.

0

załamałem się.... ja dokonałem dokladnie odwrotnego kroku, bo tworzenie wjakimś tam Klik&Play czy czymś takim nie dawało mi tyle możliwości... a jak zrobisz jakąś gierkę to dorób do niej instrukcję BEZ BŁĘDÓW, ok?

0

Ja zacząłem programować przez tego typu progi: g*wno zrobisz i nie ma tak że przewidzą coś gdzie akurat trza wyjątkowo niezwykłego pomysłu... W programowaniu gier takie programy to ogólnie uznawany szczyt maxymalnego lamerstwa na poziomie: "Jesteś dupa po takim progu będziesz [b][u]DUPA[/u][/b]" z resztą gdyby nie programowanie prawdziwe to by takich progów nie było...

0

czyli tu już nie będziesz przychodził?? ach, to dobrze, pobaw sie TGF. :)

0

nie ja tu będe przychodził taksamo często, tylko że zaczynam robic gry
a programowanie niedokońca rzucam tylko muwie że biore się za coś innego bo niemam pomysłuw na programy a jeśli chodzi o gry i mapy to
troche bardziej mnie ciągnie.
:-D
"żucam" sie chyba pisze przez "rz"

Nauczyłeś mnie pisać zamiast Żucać to Rzucać, Dzięki

0

To spróbuj te gry po prostu robić w delphi :)

0

To spróbuj te gry po prostu robić w delphi :)

Taki mądry ja niejestem żeby robić gry w delphi :-D

0

No to kombinuj... czytaj kursy... Pytaj bedziej doświadczonych... Kiedyś w końcu ci coś wyjdzie :)

0

czyli tu już nie będziesz przychodził?? ach, to dobrze, pobaw sie TGF. :)

Możesz mi powiedzieć kim jesteś, TwÓj nik???
bardzo bym poprosił

0

Znalazłem stronę do ściągnięcia TGF, podaję jak ktoś będzie potrzebował: http://j.gajowy.w.interia.pl/
Kudłaty znajdziesz tam kursy itp. mogą Ci się przydać!

0

Kurcze kurs The games factury Wielkie dzięki [cya] [cya] [cya]
jak ktoś ma więcej kórsuw może śmiało dawać link, bo więcej informacji nigdy niezaszkodzi. :d

0

Jak na mój gust to powinno się zaczynać od TGF a potem przesiąść na programowanie.
Według mnie jednak w TGF nie wystarczy kliknąć, ale wbrew pozorą trza mieć także troche wyobraźni żeby zobić to czego sie nie da teoretychnie tam stwożyć.
W TGF przy odrobińe pomyślunku można stwożyć wiele, ale program ma też swoje wady, np. pociski czasem przenikają sciany itp...
Ja radził bym ci zostać przy programowaniu. [cya]

0

ja tam mówiłem co mówiłem, porzuciłem zaawanowane programowanie, robię aplikacje użytkowe... dla siebie i po sprawie... co do TGF, to wg mnie chałtura, bo obiekty samemu trzeba robić

0

nie chce obrazic niektórych programistów ale czy tak naprawdę programowac sie powinno w asm 32. wiecie czemu. po primo:
1.programy stana si etrudniejsze do zcraczenia(gdyz sami przydzielamyu pamiec dla programu, a zostawiajac 1 bajt((wolny)) dla crackera ma on nie wiele do zdziałania)
2.programy sa szybsze bo zawsze(musimy sie nauczyc) zwalniamy niepotrzebnie zalokowana pamiec.
3.Mozemy robic z prockiem i ze sprzetem co tylko chcemy. Np. znajaxc funkcjie i przerwania danej karty graf. mozemy dla niej napisac bardzo szybki progs.

0

Wpadłem tu przypadkiem :-)
Chciałem powiedzieć że :
Nie masz pomysłu na żadne programy bo nie masz umiejętności :-)
Wiem bo znam to z własnego doświadczenia :-D

0

nie chce obrazic niektórych programistów ale czy tak naprawdę programowac sie powinno w asm 32. wiecie czemu.

Wiecie :)
Asm ma same zalety (o których wspomniałeś i wiele innych o których nie wspomniałeś). Ma jednak jedną wadę:
Pisanie prostych programów nie jest w nim tak szybkie jak pisanie w narzędziach wizualnych.
Natomiast jeżeli chodzi o duże projekty, to zaryzykowałbym stwierdzenie, że w assemblerze może nie powstaną szybciej, ale też niewiele wolniej. I tak najwięcej czasu zajmuje projektowanie i testowanie. Jeżeli porządnie napisze się program w assemblerze, to potem skraca się czas testowania.
Do tego jeżeli chodzi o win32asm to jest to o tyle prostrze, że to prawie, że pisanie w WinAPI tylko ze znacznie większą kontrolą :)
Ale jako pierwszy język nie polecałbym go chyba nikomu (może dlatego, że od niego nie zaczynałem).

0

Wpadłem tu przypadkiem :-)
Chciałem powiedzieć że :
Nie masz pomysłu na żadne programy bo nie masz umiejętności :-)
Wiem bo znam to z własnego doświadczenia :-D

Masz rację ale jeśli chodzi o gry to mam Bardzo Dużo pomysłów
i tak w ogóle to w dzisiejszych czasach niewiele jeszcze zostało programów
do stwożenia i programy są bardzo rozbudowane i niektóre spułpracują ze sobą, [sex]

0

The Game Factory mozna wziasc z Komputer Swiat Niezbednik, chyba dwa numery temu

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1