One project, all technologies

0

Zastanawiam się czy lepiej jest pisać różne projekty, czy może jeden, który wykorzystuje wszystkie technologie.

Chciałbym zrobić grę kółko i krzyżyk, która działała by na:
Web, mobile i desktop.

Web python, django, js, html, css
mobile java, android
desktop c/c++/python

Każdy z każdym mógłby się łączyć.
Wykorzystać wszystko co idzie wykorzystać.
Automatyczne budowanie projektów, wzorce, clean code itp.
Zdalny dostęp typu rest.

Sztuczne AI do gry:
Grafy logiczne,
Sieci neuronowe,
Algorytmy genetyczne generujące grafy

Każdy element miałby możliwość robienia serwera i clienta, chodź nie wiem czy lokalnie js miałby taką możliwość i chyba nie.

3

Czy lepiej jest walczyć ze stoma końmi wielkości kaczki czy jedną kaczką wielkości konia.

0

Hhmm wydaje się, że jedna wielkości konia jest trudniejsza, ale to może być tak samo jak w grze w lotto.

Każdy myśli, że 1,2,3,4,5,6 to nie możliwa kombinacja do wylosowania, a ma takie same szanse jak każda inna.

Czyli to jeden c**** :D

1

To jakiś overkill xD
Ja rozumiem że chcesz zrobić projekt gdzie wystawisz REST API i klientów w JS,IoS i Androidze ale to już przesada xD

0

Na mobile możesz pisać w JS, ale nie wiem jak to się ma w praktyce na jakość aplikacji.

0

Zastanawiam się czy lepiej jest pisać różne projekty, czy może jeden, który wykorzystuje wszystkie technologie.

Najlepiej jest zrzucić z piedestału bożka technologii (czyli przeatać uprawiać "cargo cult programming": https://en.wikipedia.org/wiki/Cargo_cult_programming ) i korzystać z technologii jako narzędzia do osiągnięcia celów, a nie jako celu samego w sobie.

Chciałbym zrobić grę kółko i krzyżyk, która działała by na:
Web, mobile i desktop.

I tutaj jeszcze piszesz z sensem. Wieloplatformowa gra w kółko i krzyżyk. I od tego należy wyjść a nie od technologii, wzorców, algorytmów czy innych szczegółów.. Jest i tak tyle języków, technologii, wzorców, że nie poznasz ich wszystkich, natomiast robiąc prostą grę i ew. rozbudowując ją o kolejne opcje (i ewentualnie: dodając kolejne technologie jeśli masz taką potrzebę) nauczysz się więcej, niż jak będziesz na siłę próbować wrzucić byle jak jakieś technologie, byle tylko wrzucić.

Web, mobile i desktop.

Web python, django, js, html, css
mobile java, android
desktop c/c++/python

Każdy z każdym mógłby się łączyć.
Wykorzystać wszystko co idzie wykorzystać.
Automatyczne budowanie projektów, wzorce, clean code itp.
Zdalny dostęp typu rest.

Sztuczne AI do gry:
Grafy logiczne,
Sieci neuronowe,
Algorytmy genetyczne generujące grafy

Każdy element miałby możliwość robienia serwera i clienta, chodź nie wiem czy lokalnie js miałby taką możliwość i chyba nie.

To co chcesz zrobić nazywa się po angielsku over engineering, a po polsku "przekombinowanie"
https://en.wikipedia.org/wiki/Overengineering
generalnie nie jest to dobry pomysł.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1