Koncepcja działania programu jak stworzyć ten program?

0

Witam.

Chciałbym połączyć działanie niezależnego programu do planszy na kurnik.pl.
Program ma być użyty w grze 2-osobowej np. szachy.
Miało by to działać na takiej zasadzie :
Program oblicza ruch, stawia pionek na planszy i kopiuje ten sam ruch stawiając na planszy kurnik.pl
Przeciwnik na kurnik.pl stawia pionek na planszy w przeglądarce -> program stawia pionek na planszy programu w danym miejscu.
Nie wiem jakie teraz kurnik.pl ma zabezpieczenia przeciw takim programom i wymyśliłem najprostsze rozwiązanie ale nie jest doskonałe :
Stworzyć program z dodatkowym kursorem naśladującym nasz kursor w odstępie między oknem przeglądarki z planszą a planszą w programie. Gdy byśmy klikali w jedną planszę program klikał by w to samo miejsce na drugiej.
Jednak jest to niedoskonałe rozwiązanie, ponieważ gra docelowo ma być ustawiona na 1min na ruchy w grze, więc musiało by to przebiegać szybko i znajdowanie i klikanie ruchów przeciwnika trochę uniemożliwi rozgrywkę.
Chodzi o to, żeby stworzyć program, który łączył by program obliczający ruchy na planszy z planszą na kurnik.pl
Gracz(Ja) - klikam na planszy programu - program klika na planszy kurnik, Gracz(przeciwnik) klika na planszy kurnik.pl - program klika na planszy programu.

Jest to możliwe? Jak się za to zabrać?

0

Było pełno takich wątków, musisz napisać albo poszukać jakiś algorytm do gry w szachy, a interface to już tylko kwestia dostosowania.

Żeby programu nie zamulać możesz wyszukiwać do 5-6 ruchów w przód.

0

Nie zrozumiałeś koncepcji. Program (silnik) analizujący ruchy już jest. Chodzi o połączenie jego działania do planszy na kurnik.pl właśnie programem, który umożliwi kopiowanie ruchów między planszą w przeglądarce a planszą w programie.

0

@Krwawy Lew ale wiesz ze jest to niezgodne z regulaminem kurnika? I w ogóle niezgodne z zasadami etycznymi? Nikt nie lubi grających botami. Jeśli nie umiesz grać to trenuj a nie kombinuj z oszukiwaniem.
Anyway, o ile nic sie nie zmieniło to kurnik lata w appletach javy, więc jest client-side. Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś odpalił wiresharka i zobaczył co ta aplikacja wysyła/odbiera. Nie musisz wtedy robić cudów z klikaniem.

1

A do czego taki program? Dla satysfakcji, że twój program wygrywa z człowiekiem? Ok w porządku jeżeli druga strona wie, że gra z komputerem. Ja proponuję inne rozwiązanie. Napisać bota grającego w szachy i wystawić na stronie i niech się mierzy z nim kto chce.

0

Gdy dawno temu pisałem bota do Mahjonga, to po prostu skanowałem piksele i rozpoznawałem elementy na obrazie. Jeżeli chcesz bota stricte pod jedną grę, to możesz zrobić dokładnie to samo.
Co do klikania, to możesz emulować myszkę, tylko że kurnik zmienia kolor gracza, gdy ten deaktywuje okno gry (czyli kliknie gdzieś indziej) — właśnie aby można było wyłapać boty.

0

rozpoznawanie elementów na obrazie to chyba najprostsze rozwiązanie ale chce, żeby program również rozpoznawał kto zaczyna i jakim kolorem gra, jak to zrobić?

0

jakieś pomysły?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1