Sklep internetowy jako dodatek.

0

Prowadzę firmę zegarmistrzowską oraz sprzedającą zegarki i jest to punkt stacjonarny. Chciałbym powiększyć sprzedaż usług i asortymentu i zwiększyć nieco dostęp do tego.
Pomyślałem o:

  1. Strona internetowa + sklep internetowy
  2. Konto Facebook
  3. Konto Twitter
  4. Reklama na "panorama firm"
  5. Dodanie lokalizacji do map google i bing.

Czy ktoś robił coś podobnego? Co o tym myślicie? Jakieś porady?
Z firmy po opłaceniu wszystko wychodzi jakieś 1000-1500 zł na plus dla mnie. Więc mogę trochę wydać na te rzeczy i promocję...

0

albo zacznij na początek na allegro i zobacz jaki będzie odzew (zawsze możesz to potem połączyć i np. zrobić subskrypcje w kontaktach i zniżki dla stałym klientów) strona to wiadomo, zawsze sie przyda, nawet podstawowa

1

Strona internetowa koniecznie (choćby taka z adresem, godzinami i mailem) bo dziś tak ludzie szukają adresu/telefonu jak potrzebują. Dodatkowo dodaj się też do Google maps.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1