Porsche z Japonii sprowadzenie

0

Od jakiegoś czasu szukam prosiaka dla siebie. Przed chwilą kumpel dzwonił, że jego znajomy, który mieszka w Japonii ma do sprzedania okazjonalnie 911 carrera 4s 991 w bardzo dobrym stanie technicznym i atrakcyjnej cenie.

Ma ktoś jakąś praktyczną wiedzę o tamtejszym rynku, jak wygląda sprowadzanie samochodu, ubezpieczenie na czas podróży itp.?

Pytam tu, bo jakiś czas temu był temat o samochodzie za 80-90k i dość sporo osób się wypowiadało także technicznie więc może ktoś coś?

1

Ale jesteś świadomy, że jak zasiądziesz wygodnie od lewej strony, to czegoś będzie brakować? :P

0

Kurde no właśnie. Myślałem, że tam kierownice są po lewej stronie.

Nie było tematu, bo przełożenie będzie za bardzo kosztowne (no i ten czas i zapewne problemy).

0

991 to spora kaska, to są roczne-dwuletnie modele :) Rzeczywiście w Japonii są dużo tańsze?

Wskoczyłem na www.ebay.co.jp, ale dziwnie to wygląda ten japoński "ibej" - jakoś mało produktów :(...........albo to nie eBay.

Wielki Szczurrr

0

Za model z 2015, przebieg ~27 tys po przeliczeniu jego propozycji wyszło nieco ponad 280k.

ale znalazłem coś ciekawego http://www.dmclassic.com/sprzedam-porsche-911-carrera-4s-991,205.html

0

911 carrera 4s 991 - to świetny wybór. Też celowałbym w ten wariant, gdybym ....miał kasę LOL
"Zwykła" Carrera (2) jest średnia, dostaje niezłe baty od Caymana S (tym bardziej, że najnowszy Cayman ma sporo usprawniony silnik).
Carrery S i 4S to takie optimum, oczywiście "każdy" chciałby Turbo / Turbo S czy GT3, ale jak przychodzi do zakupów....

Podsumowując: 4S jest optymalna. Jak mogę jedną rzecz doradzić to weź koniecznie skrzynie PDK (Porsche Doppellkuplung Getriebe).

Miałem okazję krótko jeździć 997 GTS jakieś 4-5 lat emu, coś cudownego. Dziwie się, że się wycofali z wariantów GTS w "jedenastce". Może powrócą.

Co do oferty na DMClassic trudno mnie się odnieść, cenowo OK, ale nigdy nie wiadomo co kupujesz.

Zdziwiony jestem nieco tym że chciałeś ściągać z Japonii, choć znam jednego gościa co ciągnie z Chin.

Milosnik Porssche

0

Dzięki za odpowiedź.

Jutro będę tam dzwonił i jechał zobaczyć ze swoim mechanikiem. Jak wszystko będzie w porządku to biorę szukam już z dwa miechy. Jakiś czas temu miałem okazję wyrwać 4S z przebiegiem 19 tysięcy ale gość chciał 460tys po negocjacjach, za dużo.

0

jak wychodzi oc\ac przy takich autach ?

0
PrzemolPrzemol napisał(a):

Jakiś czas temu miałem okazję wyrwać 4S z przebiegiem 19 tysięcy ale gość chciał 460tys po negocjacjach, za dużo.

Ja na przebiegi nie patrzę, bo rzadko kiedy są prawdziwe w ogłoszeniach, no cóż to Polska (zresztą nie tylko u nas cofają liczniki).
Przebieg jest w stanie oszacować (a więc z pewnym przybliżeniem) tylko ASO lub spec od danej marki (dobry mechanik).

Co do ceny, no cóż to zależy też mocno od poziomu wyposażenia. Szczególnie w autach luksusowych marek.

Poza tym w tym DMC...... jest zapis "CENA NETTO EXPORT" (piszę z pamięci) - warto się dowiedzieć co się pod tym kryje za nim pojedziesz oglądać wóz ;)
( kupiony był u nas w kraju, więc to "netto" to raczej "tylko" dopłata VAT ? )

AC to ok. 5-6% kosztu zakupu minus zniżki. OC to standard jak przy silniku ok. 4 litrów.

Miłośnik Prosiaków

0

Niestety się nie dogadałem z tą firmą, potem byłem oglądać w Niemczech u sprzedawcy ten sam model i też lipa więc odpuściłem. Trochę dołożyłem i złożyłem dziś zamówienie na S klasę. Niestety trzeba poczekać 3 tygodnie...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1