Czy ktoś z was pracuje przy robieniu gry (jako programista, grafik lub ktoś inny)? Czy pracujecie dla kogoś? Jakie pytania zadawali wam na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy padło pytanie w stylu "Czy często pan gra w gry?" (bo cała masa gier czerpie pomysły z innych gier, ktoś wprowadzi budowanie domów w grze survivalowej i mamy masę multiplayerowych gier pokroju DayZ, H1Z1, Rust i paru innych. Klonów minecrafta też wiele. Dawniej w strzelankach nie można było PPM przybliżać broni, a teraz niemal 100% gier to oferuje, każdy od każdego zrzyna, nawet gier MOBA jak dota2, lol i jakaś od blizzarda i z 10 innych jest już wiele).
A kolejne pytania brzmią - czy często wkurzacie się, że trzeba zrobić to i tamto, czy szef pozwala wam pójść na kompromis modyfikując jakieś zadanie? (czyli początkowo kazał wam zrobić coś dość zaawansowanego, ale w praktyce wiele problemów wy, programiści napotkaliście i potrzeba sporo czasu by zrealizować dany pomysł, wychodzicie wtedy z inicjatywą by olać kilka drobiazgów lub je zrobić bardziej prymitywnymi i wtedy zniknie sporo problemów, czas się zaoszczędzi, a efekt będzie nadal dobry)?
Czy jako programiści, możecie zasugerować własne pomysły na coś? Albo czy wręcz ktoś was nie prosi byście wymyślili coś ciekawego, co spodoba się graczom? Czy może jesteście tylko robotami, którzy piszą to co ktoś kazał i reszta was nie obchodzi? Czy macie coś do powiedzenia? Czy często wzorujecie się na innej grze i czy szef wam mówi "Marian, łap tu grę, przejdź ją, będziesz później pisał podobną i chcę byś od razu wiedział czego się spodziewać)?
Możecie też dodać coś od siebie.