Zwykła strona na shellu

Odpowiedz Nowy wątek
2014-12-15 17:47
0

Witam

Czy można ustawić przebywanie jakiejś dowolnej strony w shellu tak jak kiedyś to się robiło z IRC? Chodzi o to, żeby strona była włączona nawet wtedy jak komp jest wyłączony.

wut? Czegoś tu nie rozumiem. - ShookTea 2014-12-15 19:19
Kiedyś jak ktoś np. wyjeżdżał na wakacje to zakładał konto shellowe i zostawiał tam swoją sesje IRC, żeby po powrocie móc poczytać co się działo na kanale gdy miał wyłączonego kompa. Pytam czy można teoretycznie zrobić też tak dla dowolnej strony internetowej. - X-on 2014-12-15 19:25
odpal screena i sobie zostaw w tle co tam chcesz - Chdzk 2014-12-17 09:54
a na Windowsa by się coś takiego znalazło? - X-on 2014-12-17 11:30
Jak sie laczysz zdalnie na Windowsa i sie nie wylogowujesz tylko zamykasz okno z pulpitem zdalnym, to dalej pozostajesz zalogowany. - Chdzk 2014-12-17 11:35

Pozostało 580 znaków

2014-12-15 19:22
0

Coś musi trzymać stronę.

Pozostało 580 znaków

2014-12-15 20:57

To zalezy od tego jak zbudowana jest strona na ktorej chcesz byc aktywny. Zwykle strony nie sprawdzaja aktywnosci uzytkownika, tylko serwuja zawartosc i tyle. Inne opieraja trzymanie aktywnosci uzytkownika na sesji i id sesji trzymane jest na serwerze, ale w tym przypadku, zeby byc aktywnym to trzeba fizycznie ta sesje podtrzymywac poprzez klikanie w linki na stronie lub wysylanie naglowkoch w serwera, ktore taka sesje podtrzymaja. Jeszcze inne strony, zeby byc na biezaco wysylaja w tle cykliczne zapytanie ajax, ktore podtrzymuje sesje uzytkownika. o ile to pierwszych dwoch jakis cron cyklicznie wysylajacy requesty by podzialal, tak juz w trzecim przypadku potrzebna bedzie fizycznie przegladarka, czy to sam silnik czy na VPSie otwarta karta przegladarki z ta strona.

Pozostało 580 znaków

2014-12-24 08:28
Krwawy Terrorysta
0

Screen i cron przestają działać po wyłączeniu komputera, a mi jest potrzebne coś takiego co będzie działać niezależnie od wyłączenia komputera. Wiem na pewno, że to jest możliwe, bo sam widziałem jak niektórzy byli zalogowani non-stop przez kilka miesięcy np. kilka lat temu jak jeszcze istniał Polchat. Poza tym słyszałem o kontach shellowych na których można zostawić swoją sesje IRC po wyłączeniu komputera. Nie wiem tylko czy można na nich zostawić dowolną stronę WWW czy tylko IRC.

Pozostało 580 znaków

2014-12-24 08:31
0

Zapomniałem się zalogować nie wiem co to za dziwny nick się sam ustawił powyżej :D

Pozostało 580 znaków

2014-12-24 20:50
0

Ale Tobie chodzi o to, żeby być np. aktywnym na Facebooku parę miesięcy?

Czy chcesz stronę ODWIEDZAĆ czy SERWOWAĆ INNYM?

Jeżeli opcja 1 no to musisz zakupić usługę serwera VPS/dedyka zainstalować na nim jakiś system z graficznym interfejsem, żeby tam zostawić aktywną sesję z przeglądarką i otworzoną stroną, która Cię interesuje (ale doglądaj tego, bo dedyk/VPS też możę sie zrestartować np. z powodu braku prądu czy prac techniczych w serwerowni).

Generalnie Twoim problemem jest słabo opisany problem - masz 3 odpowiedzi i żadna nie prowadzi ani kroku dalej do rozwiązania problemu


Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0