Gry przeglądarkowe - technikalia

Odpowiedz Nowy wątek
2014-12-12 10:36
0

Zastanawia mnie w jakich technologiach obecnie tworzone są gry przeglądarkowe. Jaki język? Jaka baza danych? Ktoś się orientuje w temacie? Czy powstają gry na bazach Oracle?

Pozostało 580 znaków

2014-12-12 10:45
0

Zalezy o jakie gry ci chodzi.

Taka gra w szachy: http://pl.lichess.org/ powstala w scali (https://github.com/ornicar/lila).

Pozostało 580 znaków

2014-12-12 11:03
internetowy123
0

Np. ja buduję grę w PHP, PDO, SQL, HTML5, CSS. Trochę JavaScript, Ajax i jQuerty. Czyli wszystko po trochu i jakoś da się coś w niej zrobić.

Pozostało 580 znaków

2014-12-12 17:27
0

Zależy jakie gry. Czasu rzeczywistego to jedziesz albo na websocketach, albo bezpośrednio przez TCP/UDP (zależnie od natężenia i znaczenia danych), front możesz robić HTML5 z canvasem. Większość najlepiej żeby była po stronie klienta, najlepiej odciążać serwer, wysyłając do klientów tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Na serwerze może stać co sobie wymarzysz.

Jeśli chodzi o gry oparte na requestach (Travian, Plemiona itd.), to na serwerze może stać też cokolwiek, najpopularniejsze jest raczej php. Dużo operujesz ajaxem, resztę normalnymi requestami. Dobierasz sobie dodatkowo jakiś system zarządzania zadaniami, dla Pythona to np. Celery.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0