Tworzenie produktu/prototypu

0

Cześć,

pare dni temu nagralem filmik z moimi przemysleniami na temat tworzenia produktu:

tl;dw

  1. Znajdujemy grupe docelowej naszego produktu: nie tworzymy dla wszystkich.
  2. Tworzymy prototyp i testujemy go z userami. Nanosimy poprawki.
  3. Walczymy z perfekcjonizmem, bo nigdy nic nie skonczymy.
  4. Jakosc contentu, a nie ilosc. Lepiej stworzyc swietna gre na godzine, niz srednia na 20h gry.

Macie podobne doswiadczenia? Co udało Wam się ostatnio samemu wydać? :D Tutaj wspomniany w filmiku prototyp mojej gry: http://www.notefighter.net/

0

Cos tam sie tworzy, ale wszystko spontanicznie. Bez planowania. Masz na mysli cos komercyjnego czy co?

0
mca64 napisał(a):

Masz na mysli cos komercyjnego czy co?

Niekoniecznie komercyjne. Zawsze fajnie pogadać o projektach hobbistycznych. :)

1
Matttt napisał(a):

Lepiej stworzyc swietna gre na godzine, niz srednia na 20h gry.

Tró. Szkoda tylko, że dla większości stron w stylu Gier-OnLine ważniejsza jest długość gry, niż jakość, i potrafią rozczulać się przez 8 stron nad jedną grą, by później dać jej 6/10 za "krótką fabułę".

A z moich "dzieł", pojawiło się tu kiedyś gierka "Colony", która umarła (straciłem dostęp do źródeł), a obecnie pracuję nad grą o nieznanej mi jeszcze nazwie, będącej RTSem w stylu Alien Nations, Cultures, Dragon Throne czy Banished.

0
Matttt napisał(a):
mca64 napisał(a):

Masz na mysli cos komercyjnego czy co?

Niekoniecznie komercyjne. Zawsze fajnie pogadać o projektach hobbistycznych. :)

No to sie pochwale moim dzielem. http://www.teamliquid.net/forum/brood-war/414636-mca64launcher
dla gry StarCraft: Brood War. Zaczelo sie ze jakies 2 lata temu, sporo wtedy te gre strumieniowalem i w pewnym momencie chcialem aby bylo widoczne jakiej piosenki aktualnie slucham. Mialem na dysku zainstalowane Delphi na uczelnie (nie studiuje informy) i przypadkiem trafilem na kurs Asemblera prowadzonym przez Gynvael Coldwind (youtube) i tak to sie zaczelo. Z czasem program rozstal sie, dodawalem tam po prostu to co sam chcialem miec pod reka. Teraz wiekszosc graczy tej gry uzywa tej aplikacji, ponad kilkadziesiat tysiecy pobran ;) Nie bylo zadanych oczekiwan, zadnych planow.

0

A z moich "dzieł", pojawiło się tu kiedyś gierka "Colony", która umarła (straciłem dostęp do źródeł), a obecnie pracuję nad grą o nieznanej mi jeszcze nazwie, będącej RTSem w stylu Alien Nations, Cultures, Dragon Throne czy Banished.

Banished najbardziej to reprezentuje gatunek gier, które fajnie się tworzy, ale są totalnie nudne gdy już grasz.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1