Netia - oczekiwanie miesiąc na internet a unieważnienie umowy

0

Witam
Mam dosyć nietypowy problem. Ponad miesiąc temu (06.06) podpisałem umowę z Netią na internet na firmę. Jak dotąd nie doczekałem się aktywacji usługi. Jak do nich dzwonię to jedyne co mi mówią to to że umowa gdzieś zginęła ale nie mam się martwić bo w przeciągu tygodnia wszystko powinno się wyjaśnić i tak z tygodnia na tydzień mnie zlewają. Czy w takim wypadku przysługuje mi jakieś prawo do zerwania umowy/unieważnienia? Wiadomo, konsultanci nic mi na ten temat nie powiedzą, a ja potrzebuję tego dostępu do internetu więc planuję przejść do konkurencji...
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

1

Podpisałeś umowę? To w niej masz wszystko napisane, w szczególności od kiedy działa Twoja usługa. Nie działa? Nie są w stanie podłączyć? To możesz z tej strony zajść ich i zerwać umowę... jaką umowę, jeśli nie mogą jej znaleźć, to jej przecież nie mają. To masz tę umowę czy nie? :)

0

No ja mam jedną kopię, drugą wziął kurier. Niby w jakimś dziale weryfikacyjnym została ta umowa...

0

ja miałem podobną sytuację, ale z TP i mogłem zerwać. Przeczytaj uważnie umowę.

0

Podaj ich do sądu. Jak dostaną wezwanie, to jeszcze tego samego dnia Internet zacznie działać ;-)

0

Nie wiem czy dobrze szukam ale znalazłem takie zapisy:
najpierw w "Warunki wykonywania umowy"

Usługa BSA - usługa internetowa świadczona w technologii miedzianej na infrastrukturze TP S.A. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi:
a) w przypadku gdy abonent jest użytkownikiem usługi internetowej w TP S.A w terminie 12 godzin licząc od ostatniego dnia obowiązywania Umowy o świadczenie usługi internetowej zawartej między Abonentem a TP S.A., pod warunkiem że umowa zawarta z Netią wpłynie do operatora na co najmniej 14 dni przed upływem ostatniego dnia obowiązywania Umowy o świadczenie usługi internetowej zawartej między Abonentem a TP S.A.
b) w przypadku gdy Abonent nie jest użytkownikiem usługi internetowej w TP S.A. lub nie dotrzymał terminu o którym mowa w pkt a) w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy z Netią.

potem w "Regulaminie świadczenia usług przez spółki grupy Netia"

  1. Z zastrzeżeniem ust. 2., Operator rozpocznie świadczenie Usługi najpóźniej
    w terminie wskazanym w Umowie, a w przypadku braku terminu w Umowie – nie
    później niż w terminie 30 dni od daty:
    a) zawarcia Umowy lub
    b) zmiany Umowy – w przypadku rozszerzenia zakresu Usług.
  2. Operator ma prawo uzależnienia aktywacji Usługi od:
    a) w przypadku Abonentów, którzy nie wywiązywali się lub nie wywiązują się w dacie
    aktywacji Usługi lub usługi dodatkowej z zobowiązań wobec Operatora,
    przedstawienia, akceptowanego przez Operatora, potwierdzenia możliwości
    wykonania zobowiązania wobec Operatora, w szczególności poprzez złożenie
    odpowiedniego zabezpieczenia;
    b) złożenia kaucji lub innego zabezpieczenia przewidzianego w Umowie;
    c) dostarczenia dokumentów określonych w § 5;
    d) podpisania przez Abonenta lub upoważnionego przedstawiciela Abonenta protokołu
    odbioru Usługi lub przekazania Urządzenia Abonenckiego;
    e) usunięcia przyczyn Zawieszenia Usługi.

http://www.netia.pl/files/pomoc/regulamin.pdf

Czyli jak? po 30 dniach mogę złożyć wypowiedzenie?

4

Najprościej to znajdź najbliższego rzecznika praw konsumenta i pokaż mu papierki, on doradzi ci profesjonalnie. Tu się tylko dowiesz co ludziom się wydaje.
Mi się wydaje, że możesz już rozwiązać umowę.

0
MarekR22 napisał(a):

rzecznika praw konsumenta

demoo podpisał umowę na firmę.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1