Witam,
Ostatnio zakupiłem ową kartę przez internet. Dostałem maila z danymi do rejestracji karty - numer rachunku karty, 4 ostatnie cyfry numeru karty i czas ważności. Następnie założyłem konto, a później aktywowałem kartę przez podanie wyżej wymienionych danych. Na mój telefon przyszedł od razu kod CVV2 potrzebny do autoryzacji tranzakcji, zaś na adres mailowy potwierdzenie zarejestrowania karty. Niestety nie dotarł do mnie nigdzie pełen numer karty.
I tutaj moje pytanie do posiadających - jak dotarł do was numer karty? Czy to było w tym samym mailu co potwierdzenie, czy na numer telefonu czy jakoś inaczej?
Niestety ale sam bank tutaj jest niezbyt pomocny. Na maila przez panel Kontakt nikt nie odpowiada. Na infolinii mówią, aby pisać dalej na Kontakt, w banku mówią bym przyszedł z mailami to postarają się jakoś załatwić sprawę. Tylko mi się nie chce tam w kółko chodzić.
Może ja jestem jakiś upośledzony i ten numer karty gdzieś do mnie dotarł tylko ja nie widzę gdzie.