To jesli jestesmy przy wspinaczce.
Niesamowite. Co sie stanie jak zlaczymy ze soba dwie baterie 9V:
Killscreeny! :D
@furious programming: w Pacmanie jest też bezpieczny punkt ale chyba nie działa na każdej platformie, niemniej jednak w wersji automatowej działa po dziś dzień.
.com na DOSa pokazujący animację przesuwającej się szachownicy zakodowane w... 16 bajtach
bonus - prostsza animacja przesuwania z dźwiękiem (!) w 8 bajtach (!)
pouet.net/prod.php?which=75912
25'cio letni 486, nówka sztuka i piękne wnętrze:
Fajny reportaż/instruktaż o jednej z najbardziej ikonicznych broni w dziejach kinematografii.
Dowiemy się jak ładować, jak działa wielolufowy mechanizm i gdzie, w razie ostrzału samochodu, najlepiej się schować. :)
Kto pamięta, ręka w górę! :-)
Java is one of the most energy-efficient languages, Python among least energy efficient – takie ciekawe benchmarki.
Potrafilibyscie wysiasc z takiego autobusu?
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_hgV5qxqbiE0PHXFGoq2jZSqJy6OhX8Wk.jpg
Niekończąca się gra, której nie możesz wygrać: http://vevegames.com/slope-game
Błądząc po Internecie natrafiłem na dość ciekawą dyskusję o tym jak "działają" obiekty na poziomie assemblera.
https://stackoverflow.com/questions/33556511/how-do-objects-work-in-x86-at-the-assembly-level
Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że stare kompilatory C++ najpierw kompilowały kod do języka C; w dyskusji jest fajny przykład. W zasadzie kompilując kod C++ jakimś starym kompilatorem można się dowiedzieć jak może wyglądać implementacja obiektówki w czystym C. Ciekawe.
:]
i final
Nie wiem, w którym temacie to umieścić:
https://github.com/python/cpython/pull/9101
@stivens: w podobnym stylu:
Moja stronka sprzed paru lat... Nawet jest zegarek, był jeszcze mały bajer z pojawiającymi się random literkami w .js, ale go wcięło... no i ciekawy adres :)
A co z tym: https://rooftopsnipersgame.com